czwartek, 28 lutego 2013

VIRTUAL - FASHION mania - lakier do paznokci - recenzja!

Witajcie kochani! 
W powietrzu czuć już wiosnę, dni coraz dłuższe i słoneczko coraz częściej gości na niebie.
Wiosno czekamy z utęsknieniem na ciebie.
Ta zima dała się nam trochę we znaki.
Ale zmieniając temat.
Dziś przychodzę do was z recenzją lakieru do paznokci Virtual.
Jest to lakier z serii FASHION mania nr. 199 Hazelnut.
Jest to ten jaśniejszy kolor z pierwszego zdjęcia trochę trudno mi określić ten kolor.
By nie przedłużać zapraszam na   recenzje. 


VIRTUAL
FASHION mania
lakier do paznokci 



Kilka słów od producenta:
Lakier z winylem do paznokci. Intensywnie lśniące kolory. Szybkoschnąca, elastyczna formuła lakieru. Nie zawiera toluenu i formaldehydu.




Moja opinia na jego temat:
Lakier znajduje się w 10ml buteleczce z bardzo poręcznym i precyzyjnym pędzelkiem.
Bardzo fajnie rozprowadza się na paznokciach nie powodując smug, których tak nie lubię.
Jego wielkim plusem jest również to ze bardzo szybko schnie co umożliwia szybsze nakładanie kolejnej warstwy. Jedna warstwa już ładnie skrywa płytkę paznokcia. U mnie po nałożeniu 2 warstw przy codziennym moczeniu dłoni w wodzie i codziennych pracach bez większych uszkodzeń utrzymał się 3 dni.
Wydaje mi się że jest to niezłe.
Chętnie po niego sięgam gdyż to taki neutralny kolorek.
Na pewno kupię jeszcze inne kolorki tej marki.
Polecam.
Cena tego lakieru to ok. 8zł, 
(wiem ze można go kupić również taniej na przykład w Biedronce)


Dziękuję firmie Miraculum za udostępnienie produktu do przetestowania.


55 komentarzy:

  1. Ojeeej, kolo jak dla mnie jest idealny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentuje na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzooooo fajnie wyglada kolorek na paznokciach.
    Moje niestety to krociaki i nie wyszloby tak ladnie jak u Ciebie. :P
    Moze uda mi sie zapuscic.
    Pozdrawiam
    Dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na jutro rowniez przewidzialam post lakierowy i tez z virtualem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor, bardzo mi się podoba.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaale ja lubię takie kolorki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio nie maluje paznokci a kolor tego lakieru bardzo w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie kolory :) a Ty masz takie ładne paznokcie! u mnie to chyba nie możliwe, wiecznie mi się łamią :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor. Ja osobiście zawiodłam się na lakierach Virtual

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor :) jak dla mnie to brudny beż, ale mogę się mylić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie trudno było mi określić ten kolor:)

      Usuń
  13. nononono *o*
    Świetny kolorek ! <33

    + Serdecznie zapraszam ! Mam nadzieję że ci się spodoba ! ;*
    http://kiedy-hobby-zamienia-sie-w-nalog.blogspot.de/

    ` mańka ;) X X X

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolorek! Nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie kolor :) bardzo mi się podobają twoje paznokcie ;)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor, też mam ochotę na taki :) Podobny odcień ma Astor i chyba go zakupię :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekny kolorek, a Ty masz cudowny kształt pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię te lakiery ;) mam kolor 151 Miss coquett, wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam okazji go używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie prezentuje się na Twoich PIĘKNYCH paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię te lakiery ^^

    a kolorek bardzo ładny ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny ten szaro-beżowy lakier! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne kolory:)
    bardzo ładny masz kształt paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nigdy nie miałam tego lakieru :) Ale ten w kolorze szarym jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor bardzo mi się podoba, stonowany, do pracy nadał by się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny szary kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale masz piękne paznokcie. :)
    Śliczne te kolorki. :>
    PS. Uwielbiam twojego bloga. <3

    http://loveonlytofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale super kolory:)
    Ps. Obserwuję i zapraszam serdecznie do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny kolor, bardzo modny tego sezonu. Pozdrawiam i zapraszam na konkurs z Silcare.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny kolor i jakie zadbane paznokcie :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      proszę podaj mi link do swojego bloga bo nie mogę go w inny sposób odwiedzić:)

      Usuń
  33. świetny kolorek...u mnie tez już czuć wiosne ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kupiłam wczoraj dwa kolorki tej marki w biedronce za 1,99 :D

    artystycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to świetna cena w internetowej drogerii jest o wiele droższy:)

      Usuń
  35. Śliczny kolorek :3 Twoje pazurki mają małą sesję zdjęciową :D
    Zapraszam do mnie :d
    http://asia-myworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam te lakiery :) Ostatnio kupiłam jeden z nich w Biedronce za 3,99 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny kolor:) dziewczyny piszą, że kupiły lakier w Biedronce, a ja w swojej nie widziałam nigdy tych lakierów, tym bardziej w przecenie za 1,99zł - wtedy kupiłabym obojętnie jaki kolor;) chociaż i tak jeden mam w kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, dziś zakupiłam jasnozielony (można rzec że miętowy) za 1,99 :)

      Usuń
  38. Mam te kolory i bardzo je lubię! Wytrzymują raczej krótko, ale ja ostatnio kupiłam Top Coat z Essie i lakier trzyma się do tygodnia!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)