wtorek, 12 lutego 2013

Nowa maskara ROCKET VOLUM EXPRESS od Maybelline New York - wielkie testowanie

Witajcie!!!
Dziś będzie króciutko, chcę się wam pochwalić tym że znalazłam się wśród 1000 testerek nowej mascary
ROCKET VOLUM EXPRESS  Maybelline New York.
Zgłoszenie wysłałam dwa dni temu i nie sądziłam że mi się uda ale jednak.
Ciekawi mnie kiedy dotrze do nas ta maskara.
Widziałam również na niektórych blogach wpisy o tym że i wam się udało gratuluję wam.
Jak jest tu jeszcze któraś z was która wysyłała zgłoszenie, a nie widziała wyników to sprawdźcie listę może i wam się udało.



Gratuluje również pozostałym laureatkom/testerkom.

37 komentarzy:

  1. gratulacje! a ja głupia olałam sobie to ;P nie wiem, nie miałam weny, aby ich tam przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę ;))

    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratki, mi też się udało:)JUPI

    OdpowiedzUsuń
  4. to testujemy kochana testujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER. TO CZEKAM NA TWÓJ OPIS :)))


    ZAPRASZAM NA KONKURS U MNIE NA FACEBOOKU

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i czekam na efekty testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam się zgłosić i zapomniałam, a szkoda bo widzę że rozdali duuuuuużo dobroci:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i czekam na recenzje i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje...podziel sie z nami opinią ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję! czekam na Twoją recenzję! :)
    pozdrawiam i dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedziny!
    Gratuluję :) też chciałam
    spróbować tej maskary, ale za późno
    się zgłosiłam :p
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulację,koniecznie daj znać jak ta nowość się spisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :) mam nadzieję, że maskara dobrze się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje:) obserwuje juz Cie od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się nie udało :( - dziękuje za odwiedzinki, mam nadzieje, że Ci sie u mnie spodobało - obserwuje i zapraszam do mnie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję ;D i mi się udało ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i oczywiście czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję, mi się nigdy nie udało i przestałam próbować.

    OdpowiedzUsuń
  19. gratulacje :) pewnie że obserwujemy:) ja już obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. jasne ,ja już;)

    równiez gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję :D I mnie się udało :)

    Przy okazji zapraszam do obserwowania i wzięcia udziału w moim rozdaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. gratulacje :)

    artystycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. kurcze szkoda, że nic nie wiedziałam.;D gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję:)!
    jestem ciekawa działania tej mascary
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiedziałam nawet, że szukają testerek - ogólnie zwykle przegapiam takie okazje :) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję, nie wiedziałam o takiej akcji, bo chętnie bym spróbowała swoich sił :D Pozdrawiam, Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  27. oo kurcze, to gratuluje w takim razie! :) na pewno będziesz zadowolona, gdyż to jest bardzo dobra firma. ;)

    Na moim blogu zorganizowałam konkurs wraz ze sklepem Merg, może zechcesz sprawić sobie prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję, ja sama jestem ciekawa tej nowej mascary :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oo, to gratulacje :)
    czekamy na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe jak się sprawdzi ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)