piątek, 15 lutego 2013

LAMBRE - nowa współpraca !

Witajcie kochane blogerki!
Połowa lutego już za nami, coraz bliżej do wiosny, tak już marzę o ciepłym słoneczku.
Ja dziś czuję się koszmarnie tak długo broniłam się przed grypą, ale dziś mnie dopadła.
Bolą mnie wszystkie mięśnie i głowa, szumi mi w uszach i do tego ten koszmarny katar.
Tak się cieszyłam że tą zimę przetrwałam bez większych chorób a tu proszę.
Jak to mówią " nie chwal dnia przed zachodem słońca".
Wybaczcie dziś będzie króciutko.
Dziś znów był u mnie pan listonosz z małą paczuszką która troszkę poprawiła mój zasmarkany humor.
 Jest to takie miłe zakończenie ciężkiego dla mnie tygodnia oraz na rozpoczęcie tego weekendu.
Niedawno nawiązałam przemiłą współpracę z Panią Aleksandrą i firmą LAMBRE,
a dziś paczuszka z kosmetykami jest w moim posiadaniu.
Jej zawartość trochę mnie zaskoczyła.
Ale co ja będę się wam tu rozpisywała zobaczcie same jej zawartość.


Więcej informacji o firmie LAMBRE i tych kosmetykach znajdziecie tutaj:



Jeszcze raz ślicznie dziękuję za danie mi szansy bliższego poznania produktow firmy LAMBRE.
 Pozdrawiam was cieplutko i życzę miłego i pogodnego weekendu. 

44 komentarze:

  1. Świetne produkty, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna współpraca, gratuluję :) udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna współpraca, gratuluję :) udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. oo jestem ciekawa tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie się prezentują kosmetyki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetne produkty dostałaś gratki ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe, czy kosmetyki się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego testowania, jestem ogromnie ciekawa opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jak wygląda błyszczyk na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie znam kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej fajny błyszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam wodę toaletową z tej firmy :) Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kosmetyki;) gratuluje współpracy!:)
    dodałam do obserwowanych;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, gratulacje. :)
    Pozdrawiam, Nessa.
    __________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłego testowania i zdrówka przede wszystkim :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę powrotu do zdrowia;)
    Obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. gratuluję współpracy i życzę powrotu do zdrowia ;>

      Usuń
    2. Ślicznie wam dziękuję:)

      Usuń
  19. Gratulacje:) Pierwsze co się rzuca w oczy to świetne opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje, czekam na więcej zdjęć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też dostałam ten lakier :D:D Miłego używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. poznałam te markę niedawno, na spotkaniu blogerek. Bardzo podobają mi się ich zapachy. Mam próbkę nr 21 ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też marzę już o słoneczku :D Nie znam tej firmy kosmetyków :) Natalia

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję nawiązania współpracy:)
    obserwuję i pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam na jakieś recenzje :)

    artystycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Również dotrzymałam paczuszkę od Madame Lambre. Niebawem się pojawi na blogu.Już teraz serdecznie zapraszam. Gratuluje współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  27. blyszczyk jest na prawde super;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa jestem strasznie recenzji, bo (z tego co kojarzę to nie to samo co Madame Lambre? :)) z tą firmą jeszcze do czynienia nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. gratuluję i życzę miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie slyszalam nigdy o tej firmie :) ale lakier i blyszczyk fajny :d

    OdpowiedzUsuń
  31. z niecierpliwoscia czekam na recenzje tych produktow i gratuluje ci:)
    Milego dnia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)