poniedziałek, 25 lutego 2013

Relacja ze spotkania blogerek w Hrubieszowie cz. 1.

Cześć dziewczyny !!!
Po kilkudniowej przerwie wracam do was z relacja ze  
spotkania blogerek w Hrubieszowie.
Ale zacznę może od początku. 
Spotkanie odbyło się w sobotę 23 lutego w Hrubieszowie w restauracji Magistrat.
Było to moje pierwsze tego typu spotkanie. Bardzo się ciesze ze zdecydowałam się wziąć w nim udział.
Miałam okazję na żywo poznać wspaniałe dziewczyny z którymi spędziłam przemiłe sobotnie popołudnie.
Super było oderwać się od codziennych obowiązków i spędzić go w towarzystwie takich wspaniałych dziewczyn na rozmowach o kosmetykach, naszych pasjach i życiowych doświadczeniach.
Na spotkaniu była również obecna Pani Justyna przedstawicielka firmy Pilomax.
Jest bardzo sympatyczną osobą, bardzo miło się z nią rozmawiało. Udzieliła nam kilka porad na temat pielęgnacji skóry głowy i włosów. Dowiedziałyśmy się również wiele interesujących rzeczy na temat firmy Pilomax i ich kosmetyków.Dziękujemy Justynie za przybycie a także za wspaniale prezenty które otrzymałyśmy od firmy Pilomax
Na spotkaniu miała również być pani z Mariza ale nie dojechała, trochę szkoda ale myślę że nadarzy się inna okazja. 
Cudownie było się spotkać na żywo i móc poznać się i osobiście porozmawiać, mam nadzieję że to nie ostatnie tego typu spotkanie.
W trakcie spotkania zostały rozdane prezenty które otrzymałyśmy dzięki Klaudii zaangażowaniu.
Osobiście zdjęć nie robiłam gdyż zapomniałam aparatu, ale dzięki uprzejmości Kasi i Klaudii mogę wam pokazać kilka zdjęć.
A oto zdjęcia z naszego spotkania.

Od lewej: Monika, Ja, Klaudia, Kasia, Natalia, Monika, oraz Justyna z firmy Polimax. 






A to nasze prezenty, jutro postaram się opisać je szczegółowo:

A oto linki do blogerek które brały udział w spotkaniu: 
http://kosmetykinastolatki-recenzje.blogspot.com/

28 komentarzy:

  1. Ładnie się prezentujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne musiało być to Wasze spotkanko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że u mnie rzadko robią takie spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana chyba literowka Ci sie wkradla...Polimax...wydaje mi sie ze powinno byc Pilomax:)))

    fajne spotkanie, zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie już za dwa tygodnie też czeka spotkanie blogerek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie, że spotkanie Wam się udało :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie mogło mnie tam być, bo to moje strony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że nie mogłaś być z nami, ale może będzie kolejna taka okazja:)

      Usuń
  8. Musiało być super. Fajnie, że spotkanie Wam się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietnie! zazdroszcze takiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne spotkanko :)
    a prezenty genialne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super spotkanie i prezenciki też fajne.
    Ja czekam na jakieś spotkanko w Warszawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę spotkania, szkoda, że u mnie w pobliżu nic nie organizują.:/ Chętnie wzięłabym udział.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. na prawde bylo super;) i oby do nastepnego;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo osób Ci zazdrości, a ja od dłuższego czasu podziwiam Twoje opinię i Ciebie w wytrwałości i dzięki tej wytrwałości osiągasz taki sukces :) Ja dopiero stawiam pierwsze kroki na moim blogu do którego serdecznie zapraszam
    okazjedlaurody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za te miłe słowa, cieszę się że mam dla kogo pisać:)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)