środa, 13 lutego 2013

HEGRON Żel mocny w sprayu – recenzja



Witajcie !
Jeśli szukacie dobrego utrwalenia i nabłyszczenia swojej fryzury to myślę że ten Żel jest właśnie dla was.
Żel mocny z HEGRON znam już od bardzo dawno i jest on moim numerem jeden w utrwalaniu mojej fryzury, sięgam po niego wtedy gdy chce by moja fryzura bez poprawek wytrzymała bardzo długo. Obecnie moje zdanie co do niego również się nie zmieniło. Myślę jednak że nie jest to produkt do codziennego stosowania ale jeśli chce mieć idealną i nienaganną fryzurę na imprezie to przed wyjściem go używam. Niewielka rozpylona jego ilość pozwala na utrwalanie i nabłyszczenie wymodelowanych włosów.
Zapraszam was na więcej szczegółów i moja opinie na jego temat: 

HEGRON
Gel spray
Żel mocny
EXTRA STRONG 

Kilka słów od producenta:
Żel w sprayu to profesjonalny produkt bardzo silnie i natychmiastowo utrwalający każdą fryzurę.Może byc stosowany za równo na suche jak i na mokre włosy. Przeznaczony do wszystkich rodzajów włosów.

Żel należy nanosić z odległości 25 cm na suche lub wilgotne włosy.
Preparat jest łatwy do wyczesania, więc nie wymaga codziennego mycia włosów.
W sprzedaży ostatnio pojawił się również żel spray do włosów w zminimalizowanej wersji – 75ml. 


Moja opinia:
Żel posiada płynną konsystencję i znajduje się w bardzo poręcznej butelce z tworzywa sztucznego z atomizerem. Butelkę wygodnie trzyma się w dłoni. 
W sprzedaży dostępne są trzy wersje pojemności: 
zminimalizowana o poj.75 ml oraz normalne o poj. 150 ml i 300 ml.
Zapach tego żelu jest wyrazisty i intensywny ale przyjemny i nie drażniący.
Sam żel w sprayu świetnie się rozpyla i doskonale utrwala, nabłyszcza i utrzymuje fryzurę w takim stanie w jakim jakim ułożymy fryzurę przez wiele godzin. Natomiast lekko wilgotne włosy dają się łatwo modelować w przypadku niewielkich zmian fryzury. Wydaje mi się że ważne jest również to że nie skleja włosów i nie powoduje efektu sztuczności, jednak jak zbyt dużo go użyjemy/rozpylimy, po prostu przedawkujemy to jak każ den lakier sklei włosy.
Łatwo daje się wyczesać i nie kruszy się.
Zminimalizowana wersja-75 ml. bez trudu mieści się w każdej damskiej torebce i małej podręcznej kosmetyczce. Jest bardzo wydajny, naprawdę niewielka ilość wystarcza by utrwalić fryzurę.
Jednak mimo tych wszystkich zalet ma ma również wady, po dłuższym stosowaniu tego żelu można zauważyć wysuszenie włosów, więc z używaniem i dawkowaniem należy uważać.
To chyba by było na tyle, mam nadzieję że pomogłam wam bliżej go poznać.
Gorąco polecam wszystkim ten żel, którzy potrzebują mocnego utrwalenia, ja jestem z niego bardzo zadowolona i sięgam po niego gdy tylko potrzebuję mieć nieskazitelną fryzurę.
 Cena wahają się w granicach: 8 zł/75 ml; 12 zł/150 ml; 17 zł/300 ml

Będąc ostatnio na okolicznościowej imprezie taką fryzurkę zrobiła mi przyszłą szwagierkę i do jej utrwalenia właśnie użyłyśmy tego Żel mocny w sprayu z HEGRON.
Wykonanie takiego uczesania na moich włosach nie było proste gdyż nie są one za długie ale dzięki temu produktowi wszystko się udało.

 
 Zapraszam was również na stronę:

 


 Produkt do testów otrzymałam dzięki uprzejmości pani Monici i 
Agencji CREDO PR 
 A także firmie TENEX i HEGRON   
 Jeszcze raz dziękuje.

26 komentarzy:

  1. Widać ciekawy efekt. Bardzo fajna fryzura.
    Wiem, że blog nie jest za bardzo o tym, ale mogłabyś zdradzić jak coś takiego zrobić? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Chętnie ale nie mam pojęcia jak ona była zrobiona gdyż robiła mi ja moja przyszła szwagierka:)

      Usuń
  2. nie przepadam za tym żelem... :/
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam go, stosuję dość często.
    Fryzurka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosowalam go za czasow gimnazjum ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tym żelu, że dobrze utrwala fryzurę choć sama nie miałam okazji go testować :)
    Śliczna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam go wiele razy na sklepowych półkach,ale jakoś nigdy nie skusiłam się,żeby go kupić ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Odkąd pierwsz raz użyłam ten żel to często gości u mnie na półce w łazience, jest mega mocny wydajny i nie skleja bardzowłosów:) rónież polecam go wszystkim.
    + zapraszam do mnie na konkurs,do wygrania śliczna bransoletka;)

    Obserwujemy?;*

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda,ze wysysza,wiec nie moglabym go uzywac

    zapraszam,nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama go ma, pani w drogerii mi go poleciła i kupiłam jej drugie opakowanie, ale nie jest zbyt z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam tego żelu
    Fryzurka super! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o nim wcześniej :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy produkt, warty spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. również używam ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam kiedyś, jest naprawdę dobry ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. ja go wprost uwielbiam! dosyć często używam, a nie wysuszył mi włosów, jak dla mnie nie ma wad:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje :) Kocham ten żel :)) Ja jestem bardzo zadowolona ;)) zapraszam do mnie juz dzis nowa stylizacja z profesjonalnej sesji;)) ja obserwuje mam nadzieje ze ty również buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwujemy, obserwujemy ;) bardzo fajny blog i tematyczny, będę zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie używam żeli, ale wygląda całkiem ciekawie ;) Natalia

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używam żadnego typu takich rzeczy, ale znajomym zawsze coś można polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten żel ale nie przepadam za nim...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)