czwartek, 14 lutego 2013

Pachnąca przesyłka

Cześć dziewczyny !
Jak wam mija ten Walentynkowy dzień.
Mi było troszkę smutno gdyż moja druga połówka za granicą i te Walentynki pierwszy raz od tylu lat spędzamy osobno, ale myślę że jak wróci to wszystkie czułości nadrobimy.
Ale ten dzień nie był aż tak smutny, gdyż dziś otrzymałam miłą pachnąca paczuszkę w ramach dalszej współpracy od Agencji Werner i Wspólnicy.
Widziałam że większość z was podobną paczuszkę otrzymała przed świętami lub zaraz po świętach.
Do mnie dotarła tak się fajnie złożyło że właśnie dziś na Walentynki.
Bardzo się na jej widok ucieszyłam gdyż uwielbiam kosmetyki Farmona za ich cudowne zapachy.
W moim zestawie znalazły się:
Kokosowy sorbet do mycia ciała 225 ml.
oraz
Kokosowy mus do ciała 225 ml.

A oto paczuszka:


Ślicznie dziękuję Pani Beacie za tą miła przesyłkę oraz 




 Chcę wam również życzyć wielu słodkości, ciepłych uczuć i szczerej miłości.





34 komentarze:

  1. fajna wspolpraca a Farmona ma cudownie pachnace kosmetyki zalowac nie bedziesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona linia zapachowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miły Upominek!
    Ja lubię produkty Farmony, ale ten zapach jakoś wyjątkowo do mnie nie przemawia. Kokosa tam nie czuję nic a nic, jedynie zapach zielonych, niedojrzałych bananów.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten zapach, uroczy upominek

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kosmetyki FARMONY! moje serce skradła seria z czekoladą i pistacjami, przepiękny zapach! <3
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna paczuszka, też bym chciała. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to szykuje się pachnące testowanie :) Świetny walentynkowy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To cieszę się, że nie będę sama. ;P

    Chętnie przyjęłabym ten zestaw z Farmony. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego testowania! :)
    Uwielbiam kosmetyki z Farmony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję i liczę na to samo. :) -> alleishsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego testowania. Te kosmetyki muszą pachnieć bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo współpracy nawiązujesz.

    OdpowiedzUsuń
  14. kokosowe balsamy to moje ulubione! dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no więc życzę miłego testowania ;) kosmetyki za pewne pięknie pachną :D

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie pachną te kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam peeling i balsam o zapachu trufli i migdałów. Trufli nie lubię, banany i kokos uwielbiam, więc chętnie bym się z Tobą zamieniła ;) Ale dostalam to od mikołaja, więc nie wybrzydzam ... zreszta... nie lubię myć/smarować ciała czymś, co w zasadzie mogłabym zjeść. Może jakimś cudem peeling wykorzystam, ale balsam na pewno oddam. Może u siebie na blogu zorganizuje jakies rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach musi być fenomenalny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o ja też uwielbiam Farmone, a ten zapach kokosu to już wo ogóle. Miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapach napewno rozkoszny *.* Dziękujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam kosmetyki z tej firmy, a ten zapach jest obłędny :D

    OdpowiedzUsuń
  22. super upominek ;)
    zapachy są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham kosmetyki z kokosem ZAZDROSZCZE :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale fajne prezenty!;) zazdroszcze!;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Super prezenty i blog, jasne, że obserwujemy, ja już, teraz zapraszam Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mmmmmm taki zapach najlepszy kocham<3

    OdpowiedzUsuń
  27. Kokos to co kocham najbardziej, w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje współpracy Szczęściaro! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ahh, no to miałaś wspaniałą niespodziankę! :) Natalia

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam te kosmetyki (właściwie to jeszcze mam, choć się kończą :)) i byłamz nich bardzo zadowolona, a zapach mnie zachwycał :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)