poniedziałek, 11 lutego 2013

BIAŁY JELEŃ Żel pod Prysznic Hipoalergiczny Łopian i Jagoda 250 ml - recenzja !

Witam wszystkich po weekendzie!!!
Kochane dziś chcę wam zaprezentować kolejny kosmetyk z Białego Jelenia.
Tym razem będzie to Żel pod prysznic hipoalergiczny łopian i jagoda.
Biały Jelen to firma z tradycjami i o dość długiej historii, najczęściej kojarzymy ją z szarym mydełkiem w kostce i proszkiem do prania, a niektórym kojarzy się z czasami "komuny". 
Ale obecnie od jakiegoś czasu na rynek wprowadzono serię bardzo fajnych hipoalergicznych kosmetyków. Zaczynam na nowo poznawać tą firmę i przekonywać się do ich ciekawych kosmetyków.
A wiec by nie przedłużać zapraszam was na więcej szczegółów i moja opinie o tym produkcie. 


BIAŁY JELEŃ
Hipoalergiczny żel pod prysznic
Łopian i jagoda 

Na początek ,kilka słów od producenta:
Opis produktu:

Hipoalergiczny żel pod prysznic Biały Jeleń z ekstraktem z łopianu i jagody delikatnie oczyszcza nie podrażniając skóry. Substancje pielęgnujące: • wyciąg z łopianu - normalizujący pracę gruczołów łojowych skóry • wyciąg z jagody - wygładzający i odżywiający skórę • substancje zmiękczające i natłuszczające skórę pochodzące z oleju kokosowego. Przebadany dermatologicznie wśród osób z alergiami skórnymi. Nie zawiera alergenów. 



Skład:
 
Moja opinia na jego temat: 


Opakowanie: Żel umieszczono w poręcznej butelce z tworzywa sztucznego o pojemności 250ml. Butelka jest przezroczysta co umożliwia nam na kontrolowanie ilości żelu. Na butelce znajdują się również czytelne napisy i ważne dla nas informacje, napisy są w ładnej tonacji kolorystycznej. Przez butelkę widzimy etykiete z motywami roślinnymi. Butelka jest zabezpieczona korkiem z klipsem który zabezpiecza przed wylaniem się żelu.
Konsystencja i zapach: Konsystencja żelowa, dość rzadka ale nie przelewa się przez palce, jest lekko zabarwiona na fioletowy kolor, ale jest przezroczysty. Posiada bardzo przyjemny delikatny zapach, który uprzyjemnia nam kąpiel.










A teraz jego zalety i ewentualna wady. 
Tu również dodam że używamy wraz z moją córką która ma bardzo wrażliwą cerę skłonną do alergii.

Zalety:
- nieźle się pieni i fajnie myje
- ma bardzo ładny zapach, miły i delikty który umila kąpiel 
- nie podrażnia i nie uczula wrażliwej skóry
- po kąpieli skóra nie jest wysuszona, jest delikatnie nawilżona i miękka w dotyku.
- dość wydajny 

Wady:
- mała dostępność w drogeriach i sklepach (na dzień dzisiejszy to jego chyba jedyna wada)

Podsumowując:
Polecam ten żel osobom z problemami skórnymi skłonnymi do alergii myślę że będziecie z niego zadowolone.
Miły zapach wydaje mi się że lekko kokosowy, umila kąpiel. Skóra jest delikatnie nawilżona, wygładzona i miła w dotyku. 
Jeśli tylko spotkam go w jakiejś drogerii czy w zwykłym sklepie na pewno kupię ze względu na moją córkę.    
 Cena tego żelu waha się w granicach
 6.50zł - 8zl
ceny z internetu.

Dostępne wersje:




Dziękuję firmie za danie mi szansy poznania tego produktu i przetestowania do na własnej skórze.

34 komentarze:

  1. Poluje na nie, ale nigdzie jeszcze nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam wszystko co z Białego Jelenia :) i jak spotkam w sklepie to zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście, produkty Biały Jeleń ciężko jest dostać ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię płyny intymne tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydają się ciekawe, ale jeszcze niestety się nigdzie z nimi nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja używam szamponów z Białego jelenia i póki co to jeden z najlepszych jakie używałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mialam z b.jelenia kompletnie nic i chyba czas to zmienic:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam i jest świetny. Można go kupić w Hebe za 5,99 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żelu nie miałam jeszcze ; D
    Ale mydełko mam i jest ok ; )

    Pozdrawiam : D

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedyś zastanawiałam się czy by nie zacząć myć białym jeleniem włosów ale jednak nie :D



    Zapraszam do mnie, obserwujemy? :)


    OdpowiedzUsuń
  12. jagodę chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  13. Używałam i jest naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  14. MOJA MAM UŻYWA PRAWIE WSZYSTKO TEJ FIRMY :)))

    KONKURS U MNIE NA FACEBOOKU

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam, ale wygląda zachęcająco. Mam słabość do takich rzeczy :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ten z babką lancetowatą, ale jeszcze czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie używałam kosmetyków z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja także polecam kosmetyki firmy B.J. W domu posiadam mydło i szare, i w płynie; żel pod prysznic oraz szampon do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubię kosmetyki firmy Biały Jeleń - są delikatne, więc idealnie sprawdzają się przy wrażliwej skórze :)
    tego żelu jeszcze nie miałam, ale jak gdzieś go znajdę to na pewno kupię. jestem ciekawa jak pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam jako 460 obserwatorka;) bardzo dziękuję za miły komentarz już dołączyłam do obserwatorów, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja kiedy bylam w szpitalu przetestowalam po raz pierwszy zel z BJ.bardzo dobrze sie sprawdzil do mycia i odswiezania caleo ciala.milo go wspominam,a cena byla rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  22. O kurcze..a mi biały jeleń kojarzył się zawsze tylko z szarym mydłem :) no cóż chyba trzeba czegoś od nich spróbować :D ale Pan Narzeczony zdziwiłby sie jakby postawiła to na półce u nas w łazience :D

    OdpowiedzUsuń
  23. uzywam aktualnie, i też u mnie na blogu jest jego recenzja;) pachnie baardzo ładnie i jestem z niego zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie zapowiada się ten żel :) chcę kupić szampon dla alergików z tej firmy, ale muszę najpierw zużyć zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie trudno kupić produkty Białego Jelenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dokładnie z komuną mi się kojarzy biały jeleń i przez to mam mieszane uczucia. Ale jagodowy zapach mógłby być przyjemny...

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam tylko szare mydło z tej firmy :D Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam tylko szare mydło z tej firmy :D Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawa jestem jak pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. pewnie,mozemy sie wzajemnie obserwowac,dowiem sie wiecej o kosmetykach,bardzo ciekawe rzeczy tu piszesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. dodalam do obserwowanych :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Biały jeleń kojarzy mi się tylko z szarym mydłem...jakoś nie mogę się przekonać do zakupu ich nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Biały jeleń rządzi. Ja mam cały zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapraszamy na pierwsze stoisko firmowe z kosmetykami Biały Jeleń w Krakowie.
    Znajdziecie nas obok salonu Play i Rossmanna w Centrum Handlowym Czyżyny.

    Zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)