poniedziałek, 16 czerwca 2014

Wakacyjne Spotkanie Blogerek w Chełmie - relacja cz. 1 :)

Witajcie kochani :)
Nie wiem od czego mam zacząć dzisiejszy post, tyle wrażeń i emocji było w ostatni weekend.
Nadal na mojej buzi rysuje się szeroki uśmiech jak wracam wspomnieniami do sobotniego spotkania.
Chciałam już w niedzielę opisać wam przebieg całego spotkania, ale nie mogłam zebrać myśli.
Jednak dziś postaram się już to nadrobić i opisać wam to co się działo w sobotę 14 czerwca.
A więc zacznijmy może od początku.


Otóż w sobotę 14.06.2014r. wraz z Anetką miałyśmy tą przyjemność organizować 
Wakacyjne Spotkanie Blogerek w Chełmie, a spotkałyśmy się w Gospodzie Sto Pociech.
Bardzo miło było nam gościć na spotkaniu 10 wspaniałych dziewczyn - blogerek
z okolic Chełma, Lublina, Zamościa, Hrubieszowa i Warszawy. 
A oto pełna lista uczestniczek naszego spotkania:


A oto Ja i Anetka w oczekiwaniu na uczestniczki naszego spotkania.
 A po niżej w małym skrócie upominki od naszych wspaniałych sponsorów, za które ślicznie dziękujemy.
Uatrakcyjniły nasze spotkanie i przyniosły wiele radości każdej z nas.







Spotkanie rozpoczęło się o 13.00, wszystkie dziewczyny były punktualne.
Na wstępie muszę również dodać że naszemu spotkaniu towarzyszył również szczytny cel zbiórka karmy dla piesków z Chełmskiego Schroniska dla zwierząt.
To już taka tradycja naszych blogerskich spotkań że chcemy dać też coś od siebie. Dziewczyny byłyście cudowne, dziękuję za okazane serce naszym zwierzaczkom.



Po takiej oficjalnej części posiliłyśmy się przepysznym obiadkiem.
Natomiast już po obiadku rozmowom, śmiechom nie było końca.
By umilić naszym kochanym dziewczynom czas przygotowałyśmy dla nich kilka drobnych upominków od naszych wspaniałych sponsorów, ale o nich usłyszycie więcej w kolejnym moim poście z upominkami.
Na spotkanie dziewczyny przyniosły również z domu swoje kosmetyki które ofiarowały na stoliku nazwanym przez Anetkę "Bierz, co chcesz" - tam dziewczyny właśnie wymieniały się swoimi kosmetykami.
Na spotkaniu nie mogło również zabraknąć słodkich Muffinek, które upiekła dla nas Ela.


Natomiast wszystkie zdjęcia są autorstwa Magdy, dziękuję że pełniłaś zaszczytną funkcję naszego fotografa.


To chyba by było na tyle w małym skrócie,
a teraz zapraszam na obszerną fotorelację z tego wydarzenia.

 A tak się prezentował stolik wymiankowy "Bierz, co chcesz"

















Wiele radości dziewczynom sprawiła biżuteria z "Buziak Style",
oraz komplecik zrób to sam :)
 


Eveline nas rozpieszcza :)









Nie mogło również zabraknąć grupowych zdjęć.

Kasia, Ania, Klaudia, Weronika, Monika, Aneta, Wiola, Ela, Kasia, Ja, Natalia
Ja, Ania, Klaudia, Ela, Weronika, Monika, Aneta, Magda, Wiola, Kasia, Natalia


Chciałam również podziękować Magdzie z bloga http://thewomenlife.blogspot.com/ za pomoc.

19 komentarzy:

  1. ooooh, widać, że było super :D
    Łódzkie blogerki mają spotkanie 19.06 .. już się nie mogę doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci wspanialej zabawy :)

      Usuń
    2. Dziękuję :)
      Mam nadzieję, że taka właśnie będzie :)

      Usuń
  2. dziękuję za fantastyczne spotkanie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ze mogłam Cię poznać osobiście :)

      Usuń
  3. było cudownie, dziękuję bardzo za możliwość spotkania się z Wami :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo się cieszę ze jednak mogłaś być tam z nami :)

      Usuń
  4. Oj te spotkania, musi być wspaniale na nich!! Szkoda tylko, że ja nie mam czasu aż tyle aby zająć się tym i dołaczyć na spotkania!!! Może kiedyś...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci byś mogła kiedyś poczuć tą cudowna atmosferę która towarzyszy tego typu spotkaniom :)

      Usuń
  5. Piękne i zadowolone uczestniczki :) Pozazdrościć takiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga dziękuję za zaproszenie ;)
    Spędziłam w Waszym towarzystwie wspaniałą sobotę ;) Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. babeczki <3 widać, że spotkanie było udane

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo świetnie zorganizowane spotkanie, dzięki za zaproszenie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielka szkoda, że wcześniej nie wiedziałam o spotkaniu, ehh :((

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zaproszenie i jakby co - polecam się na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po zdjęciach widać, że świetne z Was organizatorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widać, że spotkanie zakończyło się sukcesem super :)

    ♥ z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. spisałyście się z Anetą na medal :* dzięki za zaproszenie i mile spędzoną sobotę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)