środa, 27 lutego 2013

Nowa współpraca i zapowiedz niespodzianki dla was !!!

Witajcie kochani !
Tak jak już wam wspomniałam, wczoraj dotarła do mnie długo wyczekiwana paczuszka.
Ale zacznę od początku.
Jakiś czas temu nawiązałam przemiła współpracę z firmą Silcare
Wszystkie szczegóły związane z tą współpraca omawiałam z Panem Robertem.
Bardzo się ciesze z tej współpracy gdyż już od dawna bardzo chciałam bliżej poznać produkty tej marki.
Mam dla was również niespodziankę.
Niebawem zorganizuję dla was konkurs/rozdanie wraz z produktami Silcare. 
Muszę tylko domówić kilka szczegóły z Panem Robertem.
Mam nadzieję że będzie to jak najszybciej.
Śledźcie mojego bloga by nie przegapić tego wydarzenia.
A oto cała zawartość paczuszki jaką otrzymałam.
Z nich Ja wybiorę prezent dla was.


 Zapraszam was również na nową odsłonę stronę firmy
 oraz na 


40 komentarzy:

  1. Genialna paczuszka:)
    Strasznie spodobał mi się 1 i 6 kolor (od lewej)
    życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje...swietna paczka, a jaki wybor lakierow!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ciekawe kolorki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolorki lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten rok Tobie sprzyja :). Gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki ;) śliczne kolorki lakierów dostałaś;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy zestaw. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :-)
    Jestem ciekawa lakierków :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy;) Kolorki lakierów trafiły Ci się fantastyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeej, jak ty to robisz, ze masz aż tyle wspaniałych współprac? hehe ;) Gratuluję kolejnej i już wyczekuję na konkurs :D Chociaż pewnie będzie z facebookiem, więc nie będę mogła wziąć udziału :( :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała paczka! Na widok lakierów dostałam oczopląsu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego testowania i czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego testowania;) Ciekawa jestem lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa recenzji tych lakierów :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, świetny zestaw :) gratuluję współpracy i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje świetnej współpracy i życzę owocnego testowania ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne kolory lakierów! świetna paczuszka, oczekujemy na recenzje ;-)
    obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne kolory lakierów! :)
    Obserwujemy? :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory lakierów są obłędne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje współpracy, czekam na lakiery na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję, to czekamy na recenzje ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale dużo cudowności! :) Nie mogę się napatrzeć na lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje :)
    Milego testowania zycze ^^
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mogę oderwać wzroku od lakierów ;) Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie śliczne kolorki lakierów <3

    OdpowiedzUsuń
  27. ale zgarniasz ostatnio tych prezentow:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)