piątek, 8 lutego 2013

Paczuszka i Nowa współpraca !

Witajcie !
Dziś będzie króciutko. Chcę wam pokazać co dziś przyniósł mi pan listonosz.
Niedawno nawiązałam miłą współpracę z firmą Quiz Cosmetics, a dziś paczuszka jest już w moich rękach.
Koperta w której były zapakowane kosmetyki była uszkodzona i pozaklejana pocztową taśmą.
 Nie mam pojęcia czy nic nie zginęło, oj ta nasza poczta, ale nic na to nie poradzimy.
Mimo to cieszę się z zawartości tej paczuszki.
Dziękuję również firmie Quiz Cosmetics za danie mi szansy przetestowania ich produktów.
A oto zawartość tej przesyłki:





Jeszcze raz dziękuję za miłą przesyłkę.
Zapraszam was również na stronę firmy 

51 komentarzy:

  1. swietnie! ;-) gratuluje wspolpracy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery sa ok,sama uzywam.co do tuszu to nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery za 3 zł XD mimo wszystko które są całkiem ok, bo mam może z 2 :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana zazwyczaj jesli koperta jest zaklejana tasma przez nadawce to kaza taka wzmianke o zaklejeniu napisac na kopercie i podpisac wlasnorecznie (tak jest bynajmniej u mnie).

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że niezłe są te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne lakiery :) Bardzo podobają mi się zeberkowe zakrętki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje współpracy, śliczne kolorki mają te lakiery;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje. Zapraszam do mnie http://beyourselfinfashion.blogspot.com
    Obserwuje liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam ten tusz, mam nadal i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Czekam więc na recenzje ;)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakiery wyglądają świetnie *-*
    Mam takie pytanie..
    Jak to robisz że te firmy wysyłają Ci kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje :)
    lakiery z safari bardzo lubię :) są tanie i mają świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, jak pomalujesz paznokcie to pokaż nam efekty! :) Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam lakiery z Safari i są dość niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam parę lakierów tej firmy i są bardzo fajne :)
    A tak po za tym to Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje :)
    chcoiaż ja za lakierami z tej firmy nie przepadam :|

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję współpracy;) Miłego testowania :) Koniecznie pokaż jak prezentują się na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję :) milego testowania ;))

    zapraszam madeinmepatcy.blogspot.com ;)))

    OdpowiedzUsuń
  19. lakierki też bardzo lubię, są tanie a mają fajną gamę kolorystyczną, duzy wybór i są łatwo dostępne;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne kolory, ciekawi mnie tusz
    udanego testowania

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję i miłego testowania.
    Lakiery Safari są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tusz zapowiada się zachęcająco, miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  24. nie mogę się doczekać recenzji tuszu ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje:) Ja mam neonowy róż z Safari - taki letni, polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję! Ja też mam dwa lakiery z Safari i są bardzo fajne :D

    Obserwuję i liczę na to samo ♥
    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję współpracy i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje :3
    Ja już obserwuje twojego bloga bo jest świetny i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Te lakiery z Safari są całkiem fajnie - ale też zależny jakie - mają bardzo zróżnicowaną jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie lubię takich kolorów... Nie pasują mi. Ale o gustach się nie dyskutuje. ;p
    Pewnie, ze obserwujemy! ^^
    Pozdrawiam, Nessa.
    ____________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam te safari lakiery :D !!! fajny blogasek, dużo się dowiedziałam nowinek ;)

    Obserwujemy? daj znać, zrewanżuję się ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. lakiery są ok :))

    www.secret-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. tusz ciekawy ;)
    ok, obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. to dwukrotnie gratuluję :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. tusz mi się bardzo podoba ;)
    obserwujemy? :3

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ładny czerwony lakier. :) a z pocztą to szkoda słów...
    ja także obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzięki za komentarz :) Miła atmosfera na Twoim blogu.
    Oczywiście obserwuję ;) i czekam na Ciebie!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  38. czerwony lakier ubóstwiam każdy ;D

    Pewnie że obserwujemy, ja już ;p Liczę na rewanż ;)

    http://mylifedestinationny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem ciekawa tego tuszu do rzęs ;)!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawe jak spisze się ten tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo dziękuje :)
    świetny blog i jasne że obserwuje :)
    czekam na Ciebie !:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)