niedziela, 17 sierpnia 2014

Upominek od marki Pharmaceris :)

Witajcie kochani :)
Sierpniowy długi weekend już się kończy i zerkając na kalendarz przeraża mnie fakt 
że niebawem rozpocznie się nowy rok szkolny.
Nie wiem czemu ale w tym roku jakoś bardzo szybko mi umykają te wakacje.
A ja miałam na te nie tyle planów i jakoś z ich realizacją ciężko mi idzie.
Ale na każ den smutek dobra jest mila niespodzianka.
Otóż niedawno otrzymałam małą paczuszkę upominek od marki Pharmaceris.
Jak tylko ją odebrałam miałam wam ją pokazać ale jakoś brakowało mi czasu za co was bardzo przepraszam 
i nadrabiam to dzisiaj. 
Przepraszam was również za ciszę na moim blogu, niebawem to się zmieni i powrócę do stałego pisania.
Pragnę również ślicznie podziękować Pani Magdalenie za pamięć i te wspaniałości.
A tak się prezentuje zawartość paczuszki.







Na dziś to tyle by było na tyle, życzę wam miłego niedzielnego popołudnia :)
Pozdrawiam Aga 1002 :) 


32 komentarze:

  1. lubię tę markę, fajny upominek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię podkłady tej firmy :) Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. testuj Aga i opisuj;)
    świetna zawartość ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh jestem szalenie ciekawa tego podkładu!

    OdpowiedzUsuń
  5. miłego testowania :)
    a co do wakacji to mi też szybko umknęły :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe produkty, udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna paczuszka, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super!!! zazdoszczę! Sama mam ochotę wypróbować w końcu coś z tej firmy, ale jak wiadomo ,,najtrudniejszy pierwszy krok" :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna paczuszka , miłego testowania. Z chęcią przeczytam recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :-) Już jestem ciekawa recenzji :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię kosmetyki z PHARMACERIS - życzę Ci więc przyjemnego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo, tylko pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niech Ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna paczuszka :D też mi wakacje wybitnie przez palce przeleciały ...:/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj chyba nie tylko Cię ten fakt szkoły przeraża :D . Gratuluję, miłych testów :* .

    OdpowiedzUsuń
  17. O jak miło ze strony firmy :) Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna paczka :)
    +widziałam, że mnie obserwujesz, zmieniłam adres bloga więc jeśli chcesz aby moje posty wyświetlały się na liście czytelniczej musiałabyś go ponownie zaobserwować, z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Great stuff in there. Sorry I don't know the brand, though. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała paczka, mam nadzieję, że produkty się sprawdzą. U mnie jakoś ostatnio używana pianka się nie spisała, była za lekka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię i stale używam produktów od Pharmaceris. Niespodziankę miałaś przemiłą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Great event! I like your pharmaceris pictures ☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)