niedziela, 22 lutego 2015

Nowości kosmwtyczne - współpraca :)

Witajcie moi kochani :)
Dziś chcę wam pokazać co nowego ostatnio pojawiło się u mnie i co będę miała przyjemność przetestować.
Ale zacznę po kolei byście wiedzieli jak do mnie trafiła paczuszka z nowościami.
Otóż dwa tygodnie temu napisała do mnie przesympatyczna Pani Renatka z propozycją współpracy.
Pani Renata opiekuje się firmą Petal Fresh Organics, która tworzy organiczne kosmetyki do pielęgnacji ciała i włosów.
Trochę poczytałam o tej marce i muszę przyznać że bardzo mnie zaciekawiła i z miłą chęcią zgodziłam się przetestować ich kosmetyki do pielęgnacji ciała.
I tak po krótkiej wymianie wiadomości w piątek odebrałam paczuszkę.
A co skrywała owa paczuszka?
Otóż w paczuszce znajdował się
Oczyszczający żel pod prysznic i do kąpieli Rose&Honeysuckle - wyciąg z róży i wiciokrzewu
Tonizujący balsam do rąk i ciała Rose&Honeysuckle - wyciąg z róży i wiciokrzewu

A tak się prezentują owe kosmetyki:








46 komentarzy:

  1. Wyglądają świetnie, miłego testowania i pozdrowienia dla Pani Renaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają świetnie, miłego testowania i pozdrowienia dla Pani Renaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Dziękuję za pozdrowienia w imieniu Pani Renatki :)

      Usuń
  3. Super przesyłka, miłych testów i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już u kilku blogerek te kosmetyki, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja nigdy wcześniej o nich nie słyszałam i cieszę się ze poznam je osobiście :)

      Usuń
  5. Pierwszy raz widzę tę markę już patrzę co tam mają:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nigdy wcześniej ich nie widziałam i bardzo ucieszyła mnie ta współpraca :)

      Usuń
  6. Życzę miłego testowania :) I z niecierpliwością czekam na recenzję kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie wyglądają te kosmetyki:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają super! Gratulacje i udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt prezentują się świetnie:) Dziękuję :)

      Usuń
  9. Pojawiły się w Hebe jakiś czas temu. Chętnie poczytam recenzje, bo klientki pytają o opinie, a ja sama nie miałam jeszcze możliwości używać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mieście nie ma Hebe, dlatego nie widziałam ich wcześniej :)

      Usuń
  10. Świetnie, gratuluje współpracy :)
    Miłego testowania życzę i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja testuję szampon i odżywkę :) bardzo podobają mi się opakowania, przypominają mi butelkę wina :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję i życzę miłych testów:)
      Ja zdecydowałam się na kosmetyki pielęgnacyjne, bardzo zaintrygowały mnie te kosmetyki :)

      Usuń
  13. Świetna przesyłka, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Więc również Ci gratuluję i życzę miłych testów :)

      Usuń
  15. Również testuję te produkty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, gratuluję Ci i życzę miłych testów:)

      Usuń
  16. Gratuluje wspolpracy , czekam na opis efektow :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję współpracy, pozytywnych testów życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam w Hebe :) Ale nie wiedziałam coż to jest :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje! Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne kosmetyki,niech się dobrze używają i czekamy na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję :) miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  22. OOO testuj i daj znać jak się spisały ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe produkty :) nie widziałam nigdy tej marki w internecie ani w drogeriach.. Może poczytam co nie co :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miłego testowania :) Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie :) Mam nadzieję, że bedziesz zadowolona.
    Osobiście różanych zapachów nie lubię, ale trzeba przyznać, że kosmetyki prezentują się super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Opakowania dobrze się prezentują, ciekawe jak się spisze zawartość

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)