piątek, 10 sierpnia 2012

Paczuszka od NIVEA !!!

Cześć dziewczyny !!!

W tamtym tygodniu dostałam wiadomość e-mail że zakwalifikowałam się do testowania
produktów z linii ujędrniająco wygładzającej Q10 z NIVEA.
 Do wyboru było 3 produkty ja wybrałam Żel antycellulitowy, a dziś on już jest w moich rękach.
Rano był u mnie pan listonosz i przyniósł mi paczuszkę od NIVEA a w niej
Żel antycellulitowy i ujędrniający,
20 próbek kremu nawilżającego na dzień Q10 – ulepszona formuła
oraz piłka plażowa.
Moja córka bardzo się ucieszyła na jej widok.
 Piłka będzie w sam raz na nasze wakacyjne plany.
 Paczuszka była trochę taką niespodzianką, gdyż miał to być tylko sam żel,
a tu proszę jaka miła niespodzianka.
Niedawno wypełniałam ankietę i zgłoszenie, a dziś mogę zabierać się za testowanie:)

A oto zawartość tej paczuszki :)






 

50 komentarzy:

  1. Gratuluję! :) chętnie wypróbowałabym też ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje ja się niestety nie załapałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję, mi się nie udało, fajna piłka

    OdpowiedzUsuń
  5. gratki :)

    dużo próbek dali, miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się nie udało w tym konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy, wszystkiego najlepszego także dla córci

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje:)))))) - ta pila tez mi sie spodobala - bardzo lubie kosmetyki Nivea :)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :) Fajny blog, masz może ochotę zaobserwować siebie nawzajem ? Jeśli tak to zapraszam do mnie -> pamietnik-kariny.blogspot.com :) Jeśli dodasz się do obserwatorów zostaw mi link na swojego bloga w komentarzu, a też odwdzięczę się obserwacją :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale Ci się udało ;)
    lubie produkty z nivea;)
    pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie jakiś błąd się wkradł, ale już to naprawiłam i obserwuję :)

    ps. czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czasami jest i dziękuję:)
      Recenzja niebawem:)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz go mam i również ciekawi mnie jak się spisze :)

      Usuń
  13. fajnie, że Ci się udało:) czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam na recenzje - i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję:) Bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję ;) w takim razie czekamy na recenzję ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. No gratu8lacje! Ciekawe jak się sprawdzi :-) Kurcze, też chcę taką piłkę :-D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Piłka jest świetna córka jest nią zachwycona :)

      Usuń
  18. oo ile próbek, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Nivea zrobiło miłą niespodziankę :)

      Usuń
  19. Moja siostra również załapała się na testowanie :-) Gratuluję! :-)
    PS. Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. też bym z chęcią wypróbowała te kosmetyki :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super! też chętnie wypróbowałabym te kosmetyki, lubię Nivea :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)