czwartek, 30 sierpnia 2012

OLAY Regenerist - Krem ujędrniająco - modelujący - recenzja !!!


Cześć dziewczyny !!!
Dziś miałam luźny dzień, odwiedziłam moją koleżankę do której wybierałam się już od jakiegoś czasu.
Tak się zagadałyśmy że nawet nie wiem kiedy uciekło mi popołudnie.
Ale już przechodzę do tematu dzisiejszego wpisu.
Kochane chcę wam zaprezentować
Krem OLAY Regenerist - Krem ujędrniająco - modelujący 50ml
Oraz podzielić się z wami moją skromną opinię na jego temat.
Ten krem dostałam w prezencie jakiś czas temu.
Stosowałam go dość długo zanim nie wystawiłam mu recenzję.
Chciałam go sumiennie przetestować by moja recenzja była wiarygodna.
Dziś już mogę wam ją zaprezentować.
 
OLAY Regenerist - Krem ujędrniająco - modelujący 50ml
Krem do skóry normalnej, suchej oraz mieszanej na dzień. 

Kilka słów od producenta:
Opis produktu:
  Natychmiast pomaga ujędrnić skórę, poprawiając kontur twarzy
i zmniejszając widoczność zmarszczek i linii mimicznych.
  W zaledwie 3 tygodnie skóra wygląda wyraźnie młodziej.
Wierzchnia warstwa skóry jest regenerowana komórka po komórce:
1.   ujędrnia skórę w miejscach, w których jest najbardziej podatna na wiotczenie, modelując przy tym rysy i kontur twarzy;
  2.  zmniejsza widoczność linii mimicznych oraz zmarszczek;
  3. przywraca i wzmacnia elastyczność i gęstość skóry.
Zawiera najwyższe stężenie kompleksu amino peptydowego w połączeniu
z substancjami wzmacniającymi komórki skóry oraz cennymi proteinami morskimi.

 
Skład: Aqua, Glycerin, Isohexadecane, Niacinamide, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Isopropyl Isostearate, Nylon-12, Dimethicone, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Palmitoyl Pentapeptide-4, Carnosine, Soluble Collagen, Elastin, Aloe Barbadensis Gel, Camelia Sinensis Extract, Sodium Hyaluronate, Allantoin, Tocopherol, Dimethiconol, C13-14 Isoparaffin, C12-13 Pareth-3, PEG-100 Stearate, Cetearyl Glucoside, Laureth-7, Arachidyl Alcohol, Behenyl Alcohol, Benzyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Sodium Acrylates Copolymer, Polyacrylamide, Ammonium Polyacrylate, Citric Acid, Palmitic Acid, Stearic Acid, Polyethylene, Imidazolidinyl Urea, Titanium Dioxide, Mica, Tin Oxide, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Disodium EDTA, Butylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

 Kosmetyk redukuje zmarszczki i linie mimiczne, w efekcie przywracając
skórze elastyczność i jędrność, oraz piękny owal twarzy.
  OLAY Regenerist Krem Ujędrniająco-Modelujący łączy najwyższe stężenie
kompleksu aminopeptydowego z substancjami wzmacniającymi
komórki skóry oraz cennymi proteinami morskimi.
  Wzmacnia strukturę wewnątrzkomórkową kwasem hialuronowym.
Tworząc na powierzchni skóry siateczkę nawilżenia,
dostarcza 50% więcej składnika nawilżającego niż jakakolwiek
inna formuła stosowana przez OLAY.
Dzięki temu regeneruje objętość i kształt ponad 10 milionów komórek skóry,
przywracając, komórka po komórce, piękny owal twarzy.
Regularne stosowanie daje rezultat liftingu oraz zapewnia optymalne
i intensywne nawilżenie skóry. Dotyczy wierzchniej warstwy skóry


Moja Opinia:
Plusy:
-Bardzo przyjemny zapach utrzymujący się dłuższy czas na skórze
-Posiada lekka konsystencja barwy lekko kremowej
- Bardzo dobrze się wchłania i tym samym nadaje się świetnie pod makijaż,
- Dobrze nawilża skórę
- Jest lekki i twarz się po nim nie świeci a do tego wygląda promiennie i świeżo.
- Skóra widocznie jędrniejsza i przyjemna w dotyku
- Zmarszczki mimiczne delikatnie wygładzone
- Nie uczula i nie podrażnia
- Bardzo ładne opakowanie.
  Czerwony szklany słoiczek z lustrzaną pokrywą zapakowany w kartonik. 
Minusy:
-Trochę mało wydajny.



Podsumowując:
Cena w naszych drogeriach waha się w granicach od 90zł do 120zł, 
ona może trochę odstraszać, ale myślę że warto jest sięgnąć po niego.
 Mimo wszystko jestem bardzo z niego zadowolona.
Moim zdaniem to bardzo dobry krem, dość drogi ale myślę że warto.
Polecam go z czystym sumieniem.


18 komentarzy:

  1. Słyszłam, że olay jest godny polecenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miły komentarz :) i jestem Twoją setną obserwatorką ;)
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jest mi niezmiernie miło że dołączyłaś do grona moich obserwatorów:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. O tak jak zobaczyłam cenę w drogerii to trochę mnie zaszokowała:)

      Usuń
  4. lubię olay mają fajne kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze kilka lat i może mi się przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o Olay różne dobre rzeczy. Ale drogi trochę jest .
    Miłego dnia ; DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje bardzo ! ;)
    Dobra recenzja !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post oraz bardzo dobrze rozbudowana recenzja ,oby wszędzie były takie jak tutaj :)
    Jak będziesz miała chwilkę to zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i na pewno w wolnej chwili zajrzę do ciebie :)

      Usuń
  9. Hey there just wanted to give you a quick heads up.

    The words in your article seem to be running off the screen in Internet explorer.
    I'm not sure if this is a format issue or something to do with internet browser compatibility but I thought I'd post to let you know.
    The design and style look great though! Hope you get the issue resolved soon.
    Cheers

    my webpage; book of raw spielen

    OdpowiedzUsuń
  10. Great blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
    A design like yours with a few simple adjustements would really make my blog stand out.
    Please let me know where you got your theme.
    Bless you

    Here is my web-site - novoline online spielen

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi there, i read your blog occasionally and i own a similar one and i was just wondering if you get a
    lot of spam remarks? If so how do you reduce it, any plugin or anything you can suggest?
    I get so much lately it's driving me crazy so any assistance is very much appreciated.

    Stop by my website - book of raw online spielen

    OdpowiedzUsuń
  12. I do trust all of the ideas you have introduced for your post.
    They're very convincing and will certainly work. Still, the posts are too short for novices. Could you please prolong them a little from next time? Thanks for the post.

    my blog post: kostenlos ohne anmeldung book of ra

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)