środa, 29 sierpnia 2012

Wyprzedaże w CCC i małe zakupy !!!

Witajcie kochane !!!

Przepraszam was ale dziś bez recenzji po prostu nie miałam czasu.
Miałam trochę ciężki dziś dzień.
Z rana pojechaliśmy z córką na badania kontrolne i jak to u lekarzy trochę nam zeszło.
Później jak zwykle u nas na ostatnią chwilę szkolne zakupy.
Super że udało nam się kupić wszystkie książki w jednej księgarni,
a pozostałe zakupy kupiłam w Carrefou gdyż tam szkolne rzeczy są już przecenione.
Z poszukiwaniem butów (ciapów) takich by były również na gimnastykę 
i spełniały wymogi pani dyrektor było już trochę gorzej, ale się udało.
No i właśnie podczas tych poszukiwań trafiłam do CCC 
i przy okazji zakupów dla córki i ja sprawiłam sobie dwie pary bucików 
w bardzo atrakcyjnej cenie.
Na przyszły rok będzie jak znalazł.
Ceny w CCC teraz są bardzo atrakcyjne gdyż buciki są przecenione aż o 70%.
Ale już nie zanudzam.
Oto fotki moich dzisiejszych zakupów.

Buciki nr. 1
Te kosztowały przed obniżką 60zł.



 
Buciki nr. 2  
Natomiast te przed obniżką kosztowały 80zł.



Dwie pary za 60 zł. i zaoszczędziłam aż 80zł.

A tu skórzane klapeczki które kopiłam sobie w 
Gdańsku na Jarmarku Dominikańskim
taka mała upominek.




13 komentarzy:

  1. sama byłam dziś w CCC i torby mnie urzekły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fioletowe klapeczki z ccc bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne buciki i rzeczywiście niezła cena!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a cezy na prawdę są bardzo atrakcyjne :)

      Usuń
  4. Dziękuję za komentarz
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi lovely :) you have a great blog ! what do you think of following each other on GFC? let me know

    Much of love,

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/


    P.S:JOIN MY INTERNATIONAL GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)