niedziela, 15 lipca 2012

Vichy NORMADERM Żel głęboko oczyszczający - recenzja

Witam wszystkich w ta słoneczna niedzielę.
Dziś ramo tak się zastanawiałam o czym wam napiszę, jaki kosmetyk mogę wam polecić.
 Jaką recenzją mogę się z wami podzielić.
Myjąc twarz postanowiłam że podzielę się dziś z wami moją opinią na temat mojego żelu do mycia twarzy
 z Vichy Normaderm.
Obecnie zużyłam już dwa mniejsze opakowania  po 200ml, a teraz kończę właśnie takie większe promocyjne o pojemności 400ml.
Posiadam jeszcze takie małe 100ml świetnie się sprawdza podczas podroży, gdyż mieści się w kosmetyczce.
Pierwsze 2 małe opakowani wygrałam na stronie Normaderm której obecnie już nie ma a szkoda,
a to 100ml to był prezent przy zakupie kremu w promocyjnym opakowaniu.
 Na stronie Normaderm wygrałam wtedy również 2 kremy i 2 tonik.
Ale juz was nie zanudzam i zapraszam na recenzję.

Vichy
NORMADERM

Żel głęboko oczyszczający 200 ml
Opis produktu:
NORMADERM - żel głęboko oczyszczający to idealny preparat do codziennego
dogłębnego oczyszczania skóry z niedoskonałościami.
Eliminuje zanieczyszczenia i zmniejsza wydzielanie sebum.
Skutecznie odblokowuje pory i głęboko oczyszcza.
Wygładza i wyrównuje jej powierzchnię.
Skóra jest czysta, zdrowa i świeża.
WSKAZANIA:
Zaskórniki , zaczerwienienia, rozszerzone pory,
błyszczenie, nierówna powierzchnia skóry.
ŻEL GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY
to idealny preparat do codziennego  dogłębnego oczyszczania skóry z niedoskonałościami.
Pozostawia skórę czystą i świeżą. Wygładza i wyrównuje jej powierzchnię.

Zalecenia:
Stosować rano i/lub wieczorem , zwracając szczególną uwagę na czoło, nos i brodę.
Omijać okolice oczu. Spłukać obficie czystą wodą.
W przypadku podrażnienia, zmniejszyć częstotliwość stosowania.
TESTOWANY NA SKÓRZE ZE SKŁONNOŚCIĄ DO TRĄDZIKU HIPOALERGICZNY.
Zawartość: 200 ml / 400 ml
Producent Kraj: /Vichy/ Francja





Moja opinia:
Plusy:
- wygodny w użyciu i łatwy w codziennej aplikacji
-bardzo wydajny o gęstej konsystencja żelu o barwie lekko zielonej  
-ma przyjemny zapach (cytrusowo, miętowy)
-skuteczny na niedoskonałości
-doskonale matuje skórę na długi czas,
-świetny dla cery trądzikowej skóra się nie świeci
-bardzo dokładnie oczyszcza skórę pozostawiając ją czystą i matową,
-zmniejsza pory i wydzielanie sebum
-zmniejsza zaczerwienienia!
-daje uczucie świeżości nie podrażnia nawet wrażliwej skóry
-cera stała się naprawdę czysta i świeża, niedoskonałości mniej widoczne
-opakowanie estetyczne, butelka z tworzywa sztucznego w odcieniu zieleni z bardzo praktyczna pompką.

Minusy:
-ściąga skórę, a też trochę ją wysusza
-konieczny jest krem nawilżający
-faktycznie troszkę za mocny

Stosowałem już wiele żelów do mycia twarzy różnych marek ale z tego jestem najbardziej zadowolona i jak na razie Vichy jest nr 1

Żel Vichy NORMADERM jest dostępny w aptekach a jego cena waha się w granicach od 20 zł do 45 zł

 W takich opakowaniach miałam ten żel oraz jest dostępny w aptekach.


200ml butelka z pompka.



400ml butelka z pompką

100ml tuba.


Pozdrawiam i życzę milej i słonecznej niedzieli.


20 komentarzy:

  1. żel mam jest genialny, bardzo go lubię, ale używam na zmianę, więc żadnych problemów nie mam z nim

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałam że jest droższy :) jak spotkam po niskiej cenie na bank kupuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie w aptece jest drogi, zapoluję może w Super-pharmie.

    OdpowiedzUsuń
  4. też muszę go wypróbować :) jak na razie czytałam o nim same pozytywne opinię, więc jak tylko skończę wszystkie żele do twarzy które mam to po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkty, już od dawna się zastanawiam by go kupić i wypróbować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt i z tego co czytam śmiało można go kupić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo o nim słyszałam, czaiłam się na niego swojego czasu ale jeszcze nie miałam okazji go zakupić, ale chyba poczynię to w niedługim czasie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam kiedyś ten żel, ale mocno mnie wysuszał

    OdpowiedzUsuń
  9. Też pisałam o tym Panu i dla mnie za mocny teraz mam Alterre ale też nie dla mnie więc kupię coś aptecznego

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię żel z AA :) ten nawilżający;)

    OdpowiedzUsuń
  11. moze sie skusze;),zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  12. też go używałam, ale skóra tak bardzo przyzwyczaja się do kosmetyków Vichy, że po odstawieniu jest sucha i matowa. Dlatego zaprzestałam. Ale ogólnie byłam zadowolona ;)
    Pozdrawiam ;) Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chętnie po obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szukam teraz fajnego żelu ;) przydatna recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam cerę mieszaną i też ją trochę wysuszył, dlatego stosowałam go co drugi dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  16. mialam kiedyś próbkę..dla mojej cery cudowny!<3 chyba w niego zainwestuję:)

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. mam tubkę kupioną w zestawie z kremem i produktem 3w1. jeszcze nie używałam, ale jestem go bardzo ciekawa :) mam nadzieję, że nie wysuszy mojej skóry tak jak effaclar z la roche-posay.
    pozdrawiam A

    OdpowiedzUsuń
  18. mam ten żel jest on mega wydajny, dobrze zmywa makijaż ale w umiarkowanym topniu działa z moimi niedoskonałościami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)