wtorek, 24 lipca 2012

Vichy Normaderm - Krem nawilżający zwalczający niedoskonałości skóry - recenzja!!!

 Cześć dziewczyny!!!
Wczoraj już nie zdążyłam zrobić wpisu gdyż miałam dość pracowity dzień.
Cały dzień poświęciłam na robienie przetworów na zimę, a mam tu na myśli ogóreczki.
Zabrakło mi to sporo czasu ale jestem z siebie zadowolona gdyż uwielbiam dogadzać moim najbliższym.
Dziś mam już luźniejszy dzień i mogę go poświęcić wam.
Dziś tak się zastanawiałam o czym wam napisać i jaki kosmetyk zaprezentować i postanowilam że
to będzie dalszy ciąg serii z VICHY do cery z niedoskonałościami.
A więc dziś prezentuję wam
Krem nawilżający zwalczający niedoskonałości z 
Vichy Normaderm.
Ten krem również dostałam z wymiany punktowej ze strony VICHY 
 Stosowałam go tylko na noc gdyż w ciągu dnia nie zbyt się sprawdzał.
Poranny efekt był naprawdę zadowalający! 
Skóra nie świeciła się, ani nie błyszczała w strefie T (czoło, nos, broda) zero tłustego filmu.
Ale już się nie rozpisuje, zapraszam was na obszerną relację i moje zdanie co do niego.

Vichy, Normaderm 

Krem nawilżający zwalczający niedoskonałości skóry 

(stara wersja)

 

Opis produktu:
Krem zwalczający niedoskonałości skóry jak :
- zaskórniki
- rozszerzone pory
- nierówności skóry
- zaczerwienienia skóry
Krem NORMADERM zawiera innowacyjny Zincadone A czyli kompleks trzech składników:
- kwas glikolowy (odblokowuje pory, usuwa obumarłe komórki naskórka)
- dermostim (stymuluje odnowę komórkową , niedoskonałości znikają)
- glycadone (oczyszcza skórę, zmniejszając namnażanie się bakterii i grzybów)
Trio tych trzech składników powoduje że skóra odzyskuje zdrowy wygląd po czterech tygodniach regularnego stosowania. Kosmetyk ten przeznaczony jest dla młodych kobiet które mają tradycyjny trądzik za sobą ale nadal zdarzają im się wypryski , zaskórniki , drobne krostki i zaczerwienienia skóry . A także sporo kłopotu mają z błyszczącą (ale nie tłustą) buzią.

Skład: aqua, alcohol denat, polyethylene, glycerin, phenyl trimethicone, nylon-66, trietanolamine, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, c13-14 isoparaffin, peg-4 dilaurate, peg-4 laurate, hammamelis virginiana, algae, zinc pca, glycolic acid, zinc sulfate, salicylic acid, arginine pca, iodopropynyl butylcarbamate, copper pca, hydrolyzed algin, tetrasodium edta, laureth-7, dextran, acetyl hexapeptide-1, acrylates /stearyl acrylate/ dimethicone acrylate copolymer, polyacrylamide, parfum


Cena: 70zł / 50ml 




Moja opinia na jego temat:

 Plusy:

- Krem ma lekka konsystencje, ładnie się wchłania, nie jest tłusty,
- Po zastosowaniu skóra robi się gładka, świeża i matowa
- wyrównywał koloryt mojej cery stał się jednolity, a przebarwienia wyraźnie mniejsze 
- cera wyglądała zdrowo
- pory były po nim prawie niewidoczne, korygował niedoskonałości (nawet skutecznie)
- Stan cery poprawil sie naa tyle, ze nie musze juz uzywac kryjacych podkladow.
-wygładzał
-Kremowa konsystencja,przyjemna i  dość gęsta
-ma ładny, świeży zapach  przyjemne dla nosa, zawarte w nim substancje zapachowe nie podrażniają
-zauważyłam wyraźną poprawę cery
-ładne opakowanie miłe dla oka i proste dozowanie z pompką. Krem znajduje się w buteleczce z tworzywa sztucznego o pojemności 50ml.dodatkowo zapakowany jest w kartonik.

Minusy:
 -Krem tworzy białe smugi na twarzy, więc na dzień według mnie średnio się nadaje
 -Nie nadaje się również pod makijaż
 -Strasznie się roluje na twarzy dlatego trzeba mieć wprawę w jego nakładaniu
-Krem przy samym brzegu pompki zasycha i trzeba trochę wycisnąć tej gęstej konsystencji zanim dojdzie się do normalnej substancji co jest moim zdaniem bardzo nieekonomiczne. Nie wiem dlaczego tak się dzieje ponieważ krem jest szczelnie zamknięty miałam już wiele kosmetyków z pompką a z czymś takim pierwszy  raz się spotykam
 -Bardzo niewydajny w stosunku do ceny,
-Dość wysoka cena


To by było chyba na tyle co do mojego zdania na temat tego kremu.Ogólnie jestem z niego zadowolona. 
Czy go kupię, szczerze mówiąc nie wiem, ta cena mnie troszeczkę odstrasza.




13 komentarzy:

  1. Produkty vichy są bardzo dobre ale za to drogie. Przydałby mi sie taki skoro mówisz, że wyrównuje też koloryt skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Cie.
    Piszesz dosyc ciekawe recenzje.
    Odwiedzilas dzis moj profil zapraszajac mnie do siebie i obserwowanych.
    Niestety jedynym sladem po Tobie jest komentarz. Chyba wiesz do czego zmierzam i o co mi chodzi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się przekazać wam wszystkie informacje o danym kosmetyku:)
      Twój blog obserwuję już od jakiegoś czasu:)

      Usuń
  3. o co chodzi z tą wymianką punktową na stronie vichy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś istniała strona Normaderm i tam za zaproszenie znajomych i recenzje ich kosmetyków otrzymywało się punkty które można było wymienić na wybrane przez nich kosmetyki. Natomiast na Vichy punkty zbierało się również za zaproszenia, ankiety, diagnozy, a także za udokumentowany zakup ich kosmetyków. Te punkty można wymieniać na kosmetyki z ich listy.

      Usuń
  4. jak dla mnie dość fajny krem być może również go zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mialam z nim nigdy do czynienia ale ogolnie lubuje sie w kremach vichy :) ps.dodaje do obserwowanych bo podoba mi sie u Ciebie,zapraszam tez do mnie i jesli Ci sie spodoba milo mi bedzie jak zostaniesz moja obserwatorka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te mile słowa i że zostałaś moją obserwatorką:)

      Usuń
  6. mam taki i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj oj denaturat w składzie i to na początku. radzę dobrze nawilżać twarz na dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hurrah, that's what I was seeking for, what a material! existing here at this blog, thanks admin of this website.

    Visit my weblog: glycolic peel lactic acid peel

    OdpowiedzUsuń
  9. It's very trouble-free to find out any matter on net as compared to textbooks, as I found this piece of writing at this web page.

    my web blog :: read more

    OdpowiedzUsuń
  10. I constantly spent my half an hour to read this website's articles or reviews every day along with a
    cup of coffee.

    Here is my website :: best dentist

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)