niedziela, 8 lutego 2015

Eveline - Argan&Vanilla - Krem-Serum do rąk i paznokci - recenzja !

Cześć Kochani :)
Dziś pragnę Was zaprosić na kolejną recenzję kosmetyku który miło mnie zaskoczył swym luksusowym opakowaniem i skradł moje serducho swym subtelnym zapachem.
A mowa tu będzie o kremie-serum do rąk i paznokci od Eveline, 
który trafił w moje łapki na jednym ze spotkań blogerskich.
Nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji dłoni bez konkretnego ich nawilżenia i odżywienia.
Muszę przyznać że już trochę tych kremów przewinęło się przez moje dłonie, które były różnej jakości. Jedne lepsze inne gorsze, jeszcze nie trafiłam na mój ideał, a może to ten czas.
Zapraszam na więcej szczegółów.


Eveline 
Argan&Vanilla 
Luksusowy
Krem-Serum 
Do rąk i paznokci 


Kilka słów od producenta:

Innowacyjna formuła Luksusowego kremu+ serum do rąk i paznokci Argan & Vanilla zwalcza siedem najważniejszych problemów skóry dłoni i paznokci. Błyskawicznie przynosi ulgę nawet najbardziej suchej skórze, a ciepły aromat wanilii zapewnia skórze chwile odprężenia i relaksu. Już od pierwszego zastosowania dłonie stają się aksamitnie gładkie i długotrwale nawilżone. 
Rich Nourishing Complex™ kompleksowo regeneruje i intensywnie odżywia skórę dłoni, przywracając im piękny i atrakcyjny wygląd na cały dzień. Olejek arganowy doskonale odżywia i regeneruje, kwas hialuronowy nawilża, olejek z kiełków pszenicy przeciwdziała procesom starzenia, wyciąg z lukrecji redukuje przebarwienia i wyrównuje koloryt skóry, naturalna betaina nadaje uczucie jedwabistej gładkości, d-panthenol i allantoina łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia.
Wzbogacony o kwas hialuronowy.


ZWALCZA 7 PROBLEMÓW SKÓRY DŁONI I PAZNOKCI
•    intensywnie nawilża i odżywia
•    wygładza i przywraca elastyczność
•    błyskawicznie redukuje szorstkość
•    wzmacnia paznokcie
•    zmiękcza skórki
•    redukuje przebarwienia
•    odmładza

INFORMACJE O PRODUKCIE:
Pojemność: 100 ml
Typ skóry: Skóra dojrzała, Skóra sucha i wrażliwa, Skóra normalna, Skóra mieszana
Wiek: 15+, 20+, 25+, 30+, 35+, 40+, 45+, 50+, 55+, 60+
Rodzaj produktu: kremy do rąk. serum do rąk

Moja opinia:



 Na wstępie zacznę od opakowania:
Otóż krem-serum otrzymujemy w dość miękkiej, estetyczna tuba o poj. 100ml. Kolorystyka tuby ładna, mila dla oka i luksusowa w barwie złoto - czarnej. Na tubie znajdziemy bardzo dużo danych o tym kremie.
Plusem tej tuby jest również jej zatrzaskiwane zamknięcie, które jest szybkim, prostym i bezpiecznym rozwiązanie.
Po kilkunastu otwarciach klapka nadal się trzyma i to dość solidnie. Przez niewielki otwór który jest ukryty pod klapką nie ma problemu wydobyć odpowiednią ilość kremu.
Całość współgra ze sobą i zachęca do zakupu.





A teraz przejdźmy do konsystencji i oczywiście do zapachu: 
Krem ma lekką konsystencję o delikatnie żółtej barwie. Nie wiem czemu ale przypomina mi ona budyń waniliowy. 
Krem bardzo szybko się wchłania w skórę, nie zostawiając tłustej warstwy. 
Dłonie po jego użyciu nie lepią się, dlatego też pozwala to nam na szybki powrót do wykonywanych czynności.
 Zapach jest bardzo przyjemny, charakterystyczny, słodki i naturalnie waniliowy. 
Po wmasowaniu kremu w dłonie zapach jest długo wyczuwalny i kolejny plus za to że podczas tego czasu nie zmienia swojej woni.


 I oczywiście najważniejsza kwestia, czyli działanie: 
Producent obiecuje nam że ten kosmetyk ma zwalczać siedem problemów skóry dłoni i paznokci, a jak jest naprawdę.
Otóż po zastosowaniu tego kremu-serum skóra dłoni jest aksamitnie gładka, elastyczna, miękka 
i oczywiście na pierwszy rzut oka dłonie lepiej się prezentują. 
Da się również zauważyć że ten krem delikatnie nawilża dłonie, 
nie jest to może jakiś oszałamiający efekt ale ja jestem z niego zadowolona. 
Kolejną zaletą jest to że fajnie zmiękcza i wygładza skorki wokół paznokci, 
kiedy zaczęłam go stosować nie używam już do tego celu olejków i oliwek. 
Nie zauważyłam jednak jakiegoś wyjątkowego wpływu na moje paznokcie, po prostu tu nic nie robi.
Natomiast jeśli chodzi o osoby z problemem spierzchniętych i wysuszonych dłoni zimą, myślę że ten krem z powodu swojej lekkiej konsystencji oraz nie zbyt bogatych walorów odżywczych na zimę może okazać się za słaby.
 Ja osobiście nie mam aż takich problemów, dodatkowo cała zimę chodzę bez rękawiczek ponieważ ciągle je gubię i u mnie sprawdza się dobrze. Poprawił ogólny wygląd moich dłoni i rozpieszcza moje zmysły swoim zapachem.
 Zaletą może również być jego dużą pojemność 100ml, ale z powodu jego zapachu i miłego wygładzenia dłoni chce się go używać po każdym umyciu dłoni i tu myślę że jednak może się szybko skończyć.
Dostępny jest prawie w każdej drogerii, a jego cena, waha się w granicach 10zł.
Moim skromnym zdaniem Eveline Luksusowy kremu - serum Argan &Vanilla to ładnie pachnący i lekki krem. Na pewno spodoba się osobom, którym lubią wanilię, a zimą nie dokuczają im spierzchnięte i suche dłonie.
Kochani mam również dobrą wiadomość, otóż gdyby komuś przypadł on do gustu to firma Eveline ma całą serię kosmetyków pachnącą wanilią: kremy, peeling, mleczka, balsamy do ciała i jeszcze kilka innych wspaniałości.


Miałyście okazję już go wypróbować, jak się wam spodobał i czy się sprawdził.
Pozdrawiam Aga :)


21 komentarzy:

  1. Nie miałam go osobiście, ale miałam okazję go wypróbować i zapach mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie jest taki o, ale siostra go lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie niestety zapach jest nie do przejścia :P jeśli choć trochę słabiej by pachniał i nie utrzymywał się aż tak długo na dłoniach, to byłby dla mnie ok:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem fanką Eveline, ale opakowanie ma zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja też go używam ;)
    wącham i wącham.... cudny

    OdpowiedzUsuń
  6. rzmi ciekawie, lubię zapach wanilii

    OdpowiedzUsuń
  7. a to ciekawe, ja mam balsam do ciała też z tej serii z wanilią, ale zapach mnie po prostu odrzuca, jest tak intensywny i długo sie utrzymuje, nie wiem czemu ale kojarzy mi się z zepsutym mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go ale zdecydowanie za rzadko sięgam po niego ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za wanilią w kosmetykach nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo osób go sobie chwali, ja jednak nie przepadam za Eveline, ale nie wykluczam że kiedyś się na coś skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapach wanilii ie do końca mnie kręci :P

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam okazji używać

    OdpowiedzUsuń
  13. Za taką cenę warto spróbować, bo brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam miniaturkę tego kremu :-)
    zapach ma zachwycający, bardzo lubię go używać :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spojrzałam na zdjęcie wyciśniętego kremu i pomyślałam, że wygląda jak budyń ;) Nie tylko Tobie się z nim kojarzy :)
    Moja skóra na dłoniach jest mocno przesuszona zimą i zdecydowanie potrzebuję czegoś bardziej "treściwego".

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak najbardziej lubię zapach wanilii w kosmetykach :) Ale zimą jednak moje dłonie potrzebują chyba czegoś mocniejszego, i bez rękawiczek ani rusz bo od razu ręce robią się fioletowe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)