poniedziałek, 2 lutego 2015

Miła przesyłka od tianDe :):)

Witajcie moi kochani :)
Chwila wytchnienia i odpoczynku od codzienności. 
Miło jest tak choć na chwile się oderwać od tego wszystkiego co ostatnio zaprząta mi głowę.
W moim województwie od dziś zaczęły się ferie zimowe i chwila wytchnienia dla wszystkich uczęszczających do szkoły.
Moja córka cieszy się z wolnych dni ale i trochę się smuci bo jak na ferie zimowe to jest dość szaro i ponuro.
W tym czasie jednak powinien być biało, no ale cóż całkowicie zmienia się u nas klimat i chyba już nie będzie tych tradycyjnych mroźnych i śnieżnych zim.
Kochani ale ja tu o feriach i pogodzie a w sumie chciałam się wam pochwalić małą wygraną.
Już od jakiegoś czasu nie mam szczęścia w konkursach i blogowych rozdaniach. 
 W grudniu 2014r. zgłosiłam się do rozdania u Weroniki na bloga http://wyznaniakosmetoholiczki.blogspot.com/
Nie wyobrażacie sobie jakie było moje zaskoczenia jak dowiedział się przed samymi świętami że to ja wygrałam główną nagrodę.
Sponsorem nagród była firma TianDe i nagrody również rozsyłała ta firma.
Nagroda dotarła do mnie tydzień temu i była dla mnie prawdziwym zaskoczeniem i miłą niespodzianką.
Ponieważ kompletnie o niej zapomniałam przez nieszczęśliwe wypadki które dotknęły w ostatnim czasie moja rodzinkę.
Z braku również czasu nie pokazałam wam jej wcześniej ale nadrabiam to dziś.
A tak się prezentuje:




Jeszcze raz ślicznie dziękuję Weronice i firmie tianDe :)
Pozdrawiam was cieplutko :)


21 komentarzy:

  1. Gratuluję! Takie wygrane bardzo cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. TianDe - dziś użyłwm peelingu z tej firmy i soli brzoskwiniowej, jak sie skończą na pewno wrócę do tych produktów!
    Mam nadzieje że i Ty będziesz zadowolona z wygranej! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intryguje mnie ta marka, krem już jest w trakcie testów i muszę przyznać że mile mnie zaskoczył :)

      Usuń
  3. świetny krem,czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i oczywiście miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję, świetna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) miłego testowania życzę i koniecznie daj znać jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. :) cieszę się, że nagroda już jest u Ciebie- oby krem dobrze Ci posłużył

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzymy miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje i miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie bardzo miła ta przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Mi też się udało zgarnąć małą nagrodę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)