niedziela, 12 stycznia 2014

Pilomax HENNA WAX regenerująca maska do włosów ciemnych zniszczonych i suchych - recenzja !

Witajcie :)
Na pierwszym spotkaniu blogerek w Hrubieszowie otrzymałam świetny zestaw do pielęgnacji włosów z Pilomax.
To był mój pierwszy kontakt z tymi kosmetykami z, których jetem bardzo zadowolona.
A dziś chcę się z wami podzielić moimi odczuciami co do niej.



PILOMAX
HENNA WAX  
Regenerująca maska 
Włosy suche i zniszczone
ciemne
Kilka slow od producenta:
HENNA WAX regenerująca maska do włosów ciemnych zniszczonych i suchych
z ekstraktem z henny i zielonej herbaty.
Maska do włosów ciemnych, zniszczonych, matowych i suchych, wypadających. Wzmacnia osłabione włosy, zapobiega utracie wody, pielęgnuje skórę głowy. Wzmacnia cebulkę włosową, przeciwdziała wypadaniu włosów. Zwiększa sprężystość włosów, nadaje im moc i blask. 
Nie zawiera SLS, SLES, parabenów i silikonów
Sposób stosowania:
- Umyj włosy szamponem.
- Maskę, w ilości około łyżki na średniej długości włosy, wmasuj w skórę głowy i włosy.
- Pozostaw ją na około 10 minut (czas działania maski można przedłużyć do godziny).
- Spłucz dokładnie maskę.
- Susz i układaj włosy jak zwykle.
- Maskę stosuj co 2-3 mycia do osiągnięcia widocznej poprawy.
- Profilaktycznie stosuj maskę raz w tygodniu.
 Zawiera Lawsonia Inermis Extract i Camelia Sinensis Leaf Extract
Nie zawiera parabenów i SLS
Skład:
 Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Parfum, Phenoxyethanol, Cetrimonium Chloride, DMDM Hydantoin, Lawsonia Inermis Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Myristate, Camelia Sinensis Leaf Extract, Benzyl Alcohol, Citronellol, Geraniol, limonene, Alpha-iso-Methyl ionone, Hexyl Cinnamal, Benzyl Benzoate, Linalool, CI 15510, CI 17200, CI 42090, CI 73015.





Moja opinia:

Opakowanie: Maska znajduje się w białym, plastikowym pojemniczku, wieczko szczelnie zamykanym od góry na zatrzask i dodatkowo zabezpieczone taśmą, którą przed pierwszym otwarciem musimy zerwać. 
Na opakowaniu znajduje się biała etykieta i brązowymi napisami na, której znajdziemy wszystkie ważne informacje.
 Pojemność mojego opakowania to 480g.
Są również dostępne inne wersje pojemnościowe jak 70g i 240g.

Konsystencja/zapach: Konsystencja maski jest dość gęsta i zwarta, a jednocześnie lekka i troszkę przypomina perłowy mus. Nie spływa z dłoni, dobrze się rozprowadza na włosach. Kolor maski jest biały z lekkim różowym odcieniem. Zapach przyjemny, delikatny nie dostrzegłam jakieś wyraźnie dominującej nuty zapachowej. Zapach utrzymuje się jeszcze długo na włosach.

Działanie: Od razu na wstępie mogę powiedzieć że jest to bardzo dobra maska.
Mam włosy ciemne po ramiona i farbuje również je na ciemne kolory.
Są one gęste i cienkie, na końcówkach przesuszone a u nasady lubią się szybko przetłuszczać. 
Włosy myje prawie codziennie lub co drugi dzień. 
Maskę najczęściej stosowałam raz w tygodniu i trzymałam ją ok. 30-40min.
Muszę się również przyznać że nigdy nie przepadałam za takimi maskami wymagającymi dłuższego trzymania na włosach, bo jakoś nigdy nie miałam na to czasu i utrudniały mi życie, jednak teraz zmieniło się to i zaczynam się coraz bardziej przekonywać do takich kosmetyków.
Wielkim plusem tych masek jest to że nie zawierają SLS, SLES, parabenów i silikonów.
Konsystencji tej maski według mnie jest idealna, nie spływa z dłoni i nie przecieka między palcami. 
Bardzo łatwo rozprowadza się ją na włosach i również z nich nie spływa.
Po spłukaniu maski i osuszeniu, włosy z łatwiej się rozczesują, 
są bardziej miękkie w dotyku, lśniące, wyraźnie wygładzone, puszyste i nawilżone. 
Da się również zauważyć lekkie podkreślenie koloru no i oczywiście cudownie pachniały przez dłuższy czas. 
Podczas suszenia włosy są bardziej podatne na układnie. 
Zauważyłam również że mniej wypadają mi włosy.
Po kilkukrotnym użyciu tej maski zauważyłam, że moje włosy odzyskały swój blask, 
stały się sypkie i mniej zniszczone, a więc zregenerowane. 
Myślę że ta maska spełniła swoje główne zadanie.
Z czystym sumieniem mogę ja wam polecić.
Czy ja kupie ponownie z pewnością.





Więcej informacji o produktach PILOMAX znajdziecie tutaj:

http://www.pilomax.pl/

Natomiast Maski są dostępne w e-sklepie producenta:

Cena:
13zł / 70g
22,90zł / 240g
33,20zł / 480g


 http://www.wax-sklep.pl/

http://www.wax-sklep.pl/index.php?page=shop.browse&category_id=30&option=com_virtuemart&Itemid=53

29 komentarzy:

  1. bardzo ją lubię! zawsze kupuję to najmniejsze opakowanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ją ♥ pachnie przecudnie, tak profesjonalnie-fryzjersko, i zapach tak długo utrzymuje się na włosach, że aż trudno w to uwierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi taka maska bardzo jest potrzebna więc wezmę pod uwage twoje zdanie o niej;)
    zapraszam do mnie, jesli ci się spodoba zapraszam również do obserwacji:*
    >>>redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra maska, niska ceny, świetny produkt!
    Pozdrawiam ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam do włosów jasnych i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. maski tej firmy dobrze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy jej nie miałam,koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wypróbuję tym bardziej że powinna być idealna dla moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie podoba mi się zapach masek Pilomax, faktycznie utrzymuje się długo ;] Działanie również jest fajne, zauważalne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja ulubiona maska do włosów, jest naprawdę rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mma cos podobnego tez jakis wax, ale do wlosow wypadajacych i sprawdza sie bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś miałam do blondu i jakoś mi się nie spodobała, może powinnam ponownie spróbować

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli widać, że warto się za nią rozejrzeć :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie, gdzie do wygrania są aż 3 zestawy greckich kosmetyków Mythos :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam tę maskę w zapasach, ale jeszcze nie miałam okazji używać :) jestem bardzo ciekawa działania. bo moje włosy nie przepadają za takimi konkretniejszymi konsystencjami. ale zobaczymy :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  15. maska jest rewelacyjna, bardzo skuteczna, włosy są odżywione i miękki mimo zabiegów kosmetycznych i suszarki. polecam!

    OdpowiedzUsuń
  16. maska jest rewelacyjna, bardzo skuteczna, włosy są odżywione i miękki mimo zabiegów kosmetycznych i suszarki. polecam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również uważam, że jest super. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również uważam, że jest super. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Boska, mogę śmiało powiedzieć najlepsza ze wszystkich które miałam. Pilomax jest minimalistyczny w skłądzie na szczęście brakuje slsów, parabenów i silikonów. Nic nie oblepia włosów i sztucznie im nie dodaje. Bardzo mnie to satysfakcjonuje!

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też się sprawdziła. Serdecznie polecam też ich inne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje suche, łamliwe włosy i naprawdę bez życia ją pokochały. Zaskoczyła mnie jej wydajność, i przyjemny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko co najlepsze dla włosów zamknięte w małym opakowaniu. Tak właśnie bym opisała tą maskę. Dla mnie nr 1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj nową serię tricho to dopiero mega produkty! Ja się zakochałam, w grudniu je kupiłam i powala mnie peeling i maska, choć nie powiem bo szampon też świetny.

      Usuń
    2. Też kupiłam i wielkie wow!

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. A miałaś może coś z serii tricho?

      Usuń
    2. Ja mam całą serię. Peeling jest genialny, maska i szampon też super. Jestem nimi oczarowana. Traktuję je jako kurację. I jestem zachwycona efektami.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)