piątek, 24 stycznia 2014

FM Group - Make up Nail Lacquel Ruby Wine - recenzja !


Witajcie kochani :) 
Za oknem zima w pełni i ma być jeszcze mroźniej. 
Dla dzieci to prawdziwa frajda i bardzo ich cieszy ten biały puszek bo rozpoczęły się ferie zimowe.
A was cieszy przybycie tej spóźnionej zimy.
Bo mnie na jedno cieszy ale zapowiedz tych mrozów troszkę mnie przeraża. 
Ale ja tu o zimie a dziś chciałam wam zaprezentować lakier o takim trochę nietypowym kolorze.
Niby odcień brązu, niby ciemna czerwień wpadająca w bordo a możne to prze dojrzała wiśnia.
Ale zobaczcie same.
Oto ten lakier i moja opinia na jego temat:


FM Group 
 Make Up 
Nail Lacquel 
Ruby Wine




 
 Kilka słów od producenta: 
Szybkoschnący, długotrwały zapewnia głęboki kolor i intensywny połysk wzbogacony o witaminy A i E zawiera wapń i keratynę, które dodatkowo wzmacniają paznokcie kremowa konsystencja zapobiega powstawaniu smug idealnie dopasowany pędzelek ułatwia równomierne krycie hypoalergiczny.





Moja opinia na jego temat:
Lakier otrzymujemy w malej okrągłej szklanej buteleczce o poj.10ml. na której umieszczono złoty nadruk. 
Buteleczka dodatkowo jest zapakowana w mały kartonik.
Ogółem jestem pozytywnie zaskoczona jakością tego lakieru.
Lakier posiada mały i dość wąski pędzelek mimo to ładnie rozprowadza lakier i bardzo precyzyjnie maluje się nim paznokcie.Posiada również odpowiednia konsystencje, która nie spływa z pędzelka i nie rozlewa się na paznokciach.
Ładnie się rozprowadzają, nie zostawiają smug.
Schnie bardzo szybko, co dla mnie jest ogromnym plusem dla niego, gdyż strasznie nie lubię zbyt długo czekać aż lakier wyschnie i będzie można nakładać drugiej warstwy, a tu zanim skończę druga dłoń to mogę już zaczynać nakładanie drugiej warstwy. Nie wymaga on również stosowania osuszacza! 
Trwałość jego jest również na wielki plus gdyż jest bardzo długa i mile mnie zaskoczyła.
Już jedna warstwa lakieru całkiem nieźle kryła, ale by uzyskać bardziej intensywny kolor jak i przedłużyć jego trwałość nakładam dwie warstwy.
Zdecydowanie nie odpryskuje po 2-3 dniach jak niektóre lakiery.
Łatwo go zmyć z paznokci i nie barwią płytki.
Jest na prawdę wart polecenia.
Cena: to ok. 17,90zł za 10ml

Dodatkowo przyprószyłam końcówki białym pyłkiem śniegu,
 by troszeczkę rozświetlić i nadać mu taki zimowego wyrazu.







Lakier dostępny jest na stronie:




16 komentarzy:

  1. Fajny pomysł miałaś na paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam kolor lakieru jak i zdobienie bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor nietypowy, ale ciekawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kolory. Mam bardzo podobny od Sally Hansen:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy nie mialam okazji nic używać z tej firmy ;) Lakier bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie jednak trochę za ciemny, ale z tym śniegiem na końcówkach prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze lakierów z FM, ale perfumy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne paznokcie, zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy kolor, lubię taką kolorystykę lakierów
    świetnie wygląda to zdobienie i faktycznie idealne na ta porę roku

    ps. mnie też przerażają mrozy brrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt bardzo fajny ! Kojarzy mi się z wampirami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi!
    you follow each other?
    let me know!!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny kolor ciemnego wina,delikatne zdobienie nadaje im charkateru

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)