poniedziałek, 14 października 2013

"WYCIĄG ZE SKRZYPU POLNEGO+Drożdzę +Witaminy " - VITAMEX - recenzja !!!

Witajcie!
Kochani przepraszam was najmocniej że ostatnio mam tak mało czasu dla bloga. 
Obiecuję sobie co dziennie że będę nadrabiała zaległości, a tu zawsze jak już mam usiąść do komputera to coś niespodziewanego wyskoczy.
Ale już dziś w tej wolnej chwili "niech się pali i wali" postanowiłam zajrzeć tu na taka dłuższą chwilę i podzielić się z wami opinią jaką przygotowywałam dla was.
A więc dziś będzie mowa o suplemencie diety z Vitamex-Farm.
Tabletki skończyłam brać już jakiś czas temu i muszę się na wstępie przyznać że nie sadziłam ze aż tak docenię ich działanie jak już ich nie będę brała.
Najczyściejszej do takich tabletek podchodzę trochę z taką dozą obojętności.
Powtarzam także że jeśli nie pomogą to na pewno nie zaszkodzą.   
W trakcie kuracji nie umiałam docenić pozytywnych walorów tych tabletek ale tak to jest że docenia się coś dopiero w tedy jak już tego nie ma. 
A więc zapraszam was na recenzję:
Suplementu diety
"WYCIĄG ZE SKRZYPU POLNEGO 
+Drożdzę
+Witaminy "
VITAMEX-FARM 



Kilka słów od producenta:

„Wyciąg ze skrzypu polnego + drożdże + witaminy” SUPLEMENT DIETY
(potocznie nazywany Skrzyp tabletki Vitamex)
Zawiera wysoką dawkę wyciągu ze skrzypu polnego oraz niezbędne dla włosów i paznokci biotynę, selen i lizynę – których niedobór powoduje wypadanie włosów oraz PABA- której niedobór powoduje siwienie. Całość dopełniają drożdże będące źródłem łatwo przyswajalnych witamin z grupy B, mikroelementów i aminokwasów. Dzięki optymalnie dobranym składnikom wzmacnia kruche i rozdwajające się paznokcie oraz sprawia, że słabe i matowe włosy stają się piękne i lśniące zachowując na długo swój naturalny kolor.
Firma VITAMEX AB w Szwecji ma ponad 30 letnią tradycję w produkcji leków i suplementów diety. Zakład produkcyjny spełnia normy GMP.
Stosowanie: 2 tabletki dziennie, podtrzymująco 1 tabletka dziennie

Opakowanie 100 tabletek
Sugerowana długość stosowania w celu wzmocnienia włosów i paznokci to  – 2 miesiące
Po 4 miesiącach stosowania (2 opakowania) sugerowany jest miesiąc przerwy.

Zawartość składników odżywczych:               
                                                                              w 1 tabletce         w 2 tabletkach
wyciąg ze skrzypu polnego 6,25:1                  25 mg                     50 mg
drożdże                                                               329 mg                  658 mg
lizyna                                                                    15 mg                     30 mg
PABA                                                                    5 mg                       10 mg
niacyna                                                                5 mg - 28 %*        10 mg - 56 %*
kwas pantotenowy                                             4 mg - 66,5 %*     8 mg - 133 %*
wit. B6                                                                  1,3 mg - 65 %*     2,6 mg - 130 %*
tiamina (wit. B1 )                                                1 mg - 71,5 %*     2 mg - 143 %*
ryboflawina (wit. B2)                                          1 mg - 62,5 %*     2 mg - 125 %*
wit. E                                                                     3,75 mg - 37,5 %* 7,5 mg - 75 %*
wit. A                                                                    150 µg - 18,75 %* 300 µg - 37,5 %*
biotyna                                                                 100 µg - 66,5 %* 200 µg - 133 %*
selen                                                                     16,5 µg - 30 %*    33 µg - 60 %*      
* – % zalecanego dziennego spożycia
  
wyciąg ze skrzypu polnego               - zastosowany został standaryzowany ekstrakt skrzypu polnego 6.25:1 
drożdże                                                - drożdże piekarskie wzbogacone witaminami grupy B, stanowią bardzo dobrze przyswajalne źródło witamin i mikroelementów. Zastosowane drożdże zawierają witaminy B1,B2,B5,B6,B9,B12, cholinę,  witaminę PP;
                                                                12 aminokwasów oraz 9 mikroelementów.
lizyna                                                     ważny aminokwas którego niedobór powoduje wypadanie włosów      
PABA                                                     kwas para amino benzoesowy - związek ten hamuje siwienie włosów, a także zapobiega ich wypadaniu.                              
niacyna                                                 poprawia ukrwienie skóry i kondycję włosów             
kwas pantotenowy                              niedobory kwasu pantotenowego powodują wypadanie włosów, łysienie, siwienie oraz problemy skórne –w  tym także pękanie skóry w kącikach ust
wit. B6                                                   pirydoksyna, której niedobór może powodować łojotokowe zmiany skóry
biotyna                                                  objawami niedoboru biotyny są zmiany skórne – wysypki, stany zapalne, a także wypadanie włosów              
selen                                                     synergiczne działanie selenu z witaminą E przyczynia się do opóźniania procesów starzenia oraz przyspieszenia regeneracji komórek
tiamina (wit. B1 )                                przyspiesza gojenie się ran
ryboflawina (wit. B2)                          niedobór powoduje wypadanie włosów       
wit. E                                                     przeciwutleniacz chroniący komórki przed wolnymi rodnikami              
wit. A                                                     utrzymuje prawidłowy stan skóry, włosów i paznokci 
Wykaz wszystkich składników: drożdże piekarskie, sorbitol – substancja słodząca, wyciąg ze skrzypu polnego, chlorowodorek L-lizyny, sól sodowa karboksymetylocelulozy usieciowana – nośnik, węglan wapnia – stabilizator, octan DL-alfa-tokoferylu (wit. E), amorficzny dwutlenek krzemu – substancja przeciwzbrylająca, kwas stearynowy pochodzenia roślinnego – substancja przeciwzbrylająca, stearynian magnezu– nośnik, kwas  paraaminobenzoesowy (PABA), biotyna, amid kwasu nikotynowego, D-pantotenian wapnia, glukonian żelazawy, chlorowodorek pirydoksyny (wit. B6), monoazotan tiaminy (wit. B1), ryboflawina (wit. B2), octan retinylu (wit. A), selenin sodowy.
Produkt zawiera substancję słodzącą. Spożycie w nadmiernych ilościach może mieć efekt przeczyszczający.
Suplement diety nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety.
Producent: VITAMEX  A/B Szwecja
Importer: VITAMEX-FARM Sp. z o.o.
Ul. Marka Hłaski 18A, 05-410  Józefów k. Warszawy
Wyprodukowano w Szwecji.


Serdecznie zapraszam do odwiedzenia stron i polubienia fanpage na facebooku:


 
Facebook:


Moja opinia:
Na wstępie zaznaczę może od tego że owe tabletki tego suplementu diety stosowałam tak jak zalecał producent.
Opakowanie wystarczyło mi na 2, 5 miesiąca.

Na początku zażywania tych tabletek  byłam dość sceptycznie do nich nastawiona i tu mile mnie zaskoczyły.
Moją opinię w sumie mogę zawrzeć w jednym zdaniu. 
"Jest to najlepszy suplement diety wzmacniający włosy, skórę i paznokcie, jaki do tej pory miałam okazję zażywać." 
 Najbardziej go doceniłam jak już się skończył.
Pierwsze efekty zażywania tabletek dało się już dostrzec po pierwszym miesiącu czasu. Moje włosy widocznie się wzmocniły, przestały praktycznie wypadać miały ładny połysk i stały się bardziej sprężyste.  Do tego wszystkiego rosły jak na „drożdżach”.
Zauważyłam również poprawę stanu moich rzęs, stały się tak jakby dłuższe, gęstsze i bardziej elastyczne i w trakcie kuracji nie zauważyłam by jaka kol wiek rzęska mi wypadła i z tego jestem najbardziej zadowolona.
Suplement Skrzypu poprawił też wyraźnie stan moich paznokci , przestały się rozdwajać i łamać. Paznokcie były twarde i mocne i do tego wszystkiego rosły w błyskawicznym tępe. Przynajmniej raz w tygodniu musiałam je skracać o połowę by nie przeszkadzały.
Teraz jak już minął jakiś czas jak już ich nie biorę zauważyłam że moje paznokcie znów zaczęły się rozdwajać, a włosy znów wypadają. Koniecznie muszę nabyć kolejne opakowanie tych tabletek by profilaktycznie je zażywać i dbać o stan moich włosów i paznokci. 
Z czystym sumieniem mogę je polecić każdemu kto ma jakie kol wiek problemy z włosami i paznokciami na pewno będziecie z nich zadowolenie. 
 W opakowaniu znajduje się 100 tabletek. 
 Cena jednego opakowania to ok. 32 zł.

13 komentarzy:

  1. kochana tego potrzebowalam! tak mi wlosy wypadaja ze szok, pedze w czwartek do apteki zeby kupic ten sumplement :) dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo... muszę wypróbować, kiedyś łykałam merz spezial i też dobrze się wpisywał, ale ten który opisujesz jest dużo tańszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale skoro dobrze się sprawdza to chyba kiedyś wypróbuję. Przydałoby się coś na wzmocnienie moim włosom i paznokciom...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zawsze mam problem z systematycznym przyjmowaniem suplementów. jeśli chodzi o sam skrzyp to kiedyś brałam skrzypowitę bez większych efektów

    OdpowiedzUsuń
  5. nie podchodziłam do takich tabletek zbyt optymistycznie, ale może faktycznie coś dają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam przerwę w stosowaniu suplementów, ale właśnie coś na włosy i paznokcie muszę znów zacząć łykać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy suplement, ja kiedyś stosowałam Doppelherz: włosy i paznokcie. Jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej ;) miły blog ;) zapraszam Cię na swój nowy makijaż i... może poobserwujemy ?:) pozdr. ;*

    http://www.fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam szczerze, że nie potrafiłabym regularnie zażywać takich suplementów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. może to pomaga, bo słyszałam wiele dobrych opinii na temat skrzypu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie klapa....drozdze zawarte w suplemencie powodowaly podskorne pryszcze...chodz na wlosy i paznokcie faktycznie dziala natomiast skora na twarzy reagowala masakrycznie dodam ,ze nigdy nie mialam problemow z tradzikiem...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)