sobota, 14 września 2013

Colostrum Dermo Therapy Krem Przeciwzmarszczkowy i rewitalizujący - recenzja !!!

Cześć dziewczyny!
Dziś przychodzę do was z recenzją do której zabierałam się już od jakiegoś czasu, ale zawsze było coś pilniejszego myślę że już nie ma co tego odkładać i najwyższa pora by wam ją przedstawić.
Otóż jakiś czas temu skończyłam testować Krem Przeciwzmarszczkowy i rewitalizujący
Colostrum Dermo Therapy, który otrzymałam w ramach współpracy 
ze  sklepem kosmetycznym Minerwa.Net.
 Od razu na wstępie muszę podkreślić że ten krem stosowałam tylko na noc i gdy skończyło mi się to opakowanie powstrzymałam się z napisaniem recenzji gdyż chciałam zobaczyć jak będzie zachowywała się moja skóra twarzy gdy już nie będę go używać i wtedy lepiej poznam jego zalety.
Teraz już chyba wszystko wiem na jego temat i mogę się z wami podzielić moimi odczuciami co do tego kremu.
A więc zapraszam was na recenzję:

 Colostrum Dermo Therapy

Krem Przeciwzmarszczkowy i rewitalizujący

z koncentratem

Lilka słów od producenta:
Przeciwzmarszczkowy Krem Colostrum Dermo Therapy regeneruje, odżywia i odbudowuje wewnętrzną strukturę skóry stymulując jej system immunologiczny.
Krem CDT łączy w sobie wielokierunkowy w działaniu potencjał bioaktywnych składników colostrum bovinum – jednej z najcenniejszych naturalnych substancji występujących w naturze, doskonałe właściwości nawilżające kwasu hialuronowego, bogatego w składniki odżywcze olejku makadamia, znanego ze swego dobroczynnego wpływu na skórę aloesu oraz mącznicy lekarskiej. Wzmacnia, regeneruje i odżywia skórę, odbudowuje jej wewnętrzną strukturę stymulując jej system immunologiczny. Długotrwale nawilża skórę, spłyca zmarszczki i wygładza skórę, zapobiega jej przedwczesnemu starzeniu się.
Colostrum charakteryzuje się olbrzymią koncentracją licznych niezbędnych dla organizmu składników i zawiera ponad 250 bioaktywnych substancji Spłycone zmarszczki – Szybsza regeneracja – Grubsza skóra
Produkt zgloszony do Krajowego Systemu Informacji o Kosmetykach Colostrum Dermo Therapy – krem z kwasem hialuronowym RK/232711/08
Nie zawiera barwników ani substancji zapachowych.


Łączy w sobie wielokierunkowy w działaniu potencjał bioaktywnych składników Colostrum Bovinum (siara krowia) - jednej z najcenniejszych naturalnych substancji występujących w przyrodzie, doskonałe właściwości kwasu hialuronowego, bogatego w składniki odżywcze olejku makadamia, znanego ze swojego dobroczynnego wpływu na skórę aloesu oraz mącznicy lekarskiej. Wzmacnia, regeneruje i odżywia skórę, odbudowuje jej wewnętrzną strukturę stymulując je system immunologiczny. Długotrwale nawilża skórę, spłyca zmarszczki i wygładza, zapobiega jej przedwczesnemu starzeniu się. Do każdego rodzaju cery.


Sklad INCI: aqua, cetearyl alkohol, cetylpalmitate, cyklomethicone, octylstearate, decyloleate, glicerin, colostre bovine, cetearylisonanoate, dicapryl ether, propylene glycol, Macadamia Temifolia, sodum hyaluronate, glyceryl stearate, triethanolamine, AloeBarbadensis, carbomer, Arctostaphylos Uva-Ursi aeq.exreact, phenoxyethanol, methylparaben, bytylparaben, ethylparaben, propylparaben, isobutylparaben
 

Moja opinia na jego temat:


Opakowanie:  
Krem znajduje się w słoiczku z tworzywa sztucznego o poj. 30ml, i tu muszę podkreślić że wizualnie ten słoiczek wygląda na większy. Słoiczek dodatkowo zapakowany jest w kartonik w którym znajdziemy również szczegółowa ulotkę z opisem produktu. Pod wieczkiem słoiczka umieszczono dość szczelne zabezpieczenie z foli aluminiowej, które daje nam pewność że nikt przed nami nie wkładał do kremu paluszków. Kolorystyka mało wyraźna i mało zachęcająca.


Konsystencja/zapach: 
 Konsystencja bardzo przyjemna, lekka, kremowa barwy mleczno białej. Zapach delikatny, specyficzny
 (wydaje się mleczny) nie zbyt atrakcyjny. Ale tak to jest z nie perfumowanymi kosmetykami.
Mi ogólnie ten zapach nie przeszkadza, przyzwyczaiłam się do niego, ale niektórym może się on nie podobać i może trochę przeszkadzać, ale jak ktoś preferuje naturalne kosmetyki to na pewno nie będzie miał z tym problemu (na opakowaniu jest napisane że krem nie zawiera żadnych barwników i substancji zapachowych).



Działanie:
Tak jak już wam wspomniałam krem stosowałam, używałam tylko na noc, 
opakowanie wystarczyło mi na ok. 2 miesiące może trochę go i oszczędzałam.
Podkreślę również że mam cerę mieszaną, w strefie T przetłuszczająca się a policzki z tendencja do przesuszania. Teraz już możemy przejść do konkretów.
Otóż Krem po nałożeniu na skórę należało delikatnie wklepać, 
nie wmasowywać gdyż powoduje to wytrącenie się białego nalotu. 
Szybko się wchłaniał i nie pozostawiał na skórze tłustego filmu. 
Dobrze nawilżał moja skórę, miałam również takie wrażenie bardziej napiętej skóry.
Normalizował również pracę gruczołów łojowych.  Nie zauważyłam również by zapychał pory. 
Przez cały okres stosowania na mojej cerze nie pojawiły się żadne wypryski. 
Rano gdy wstawałam moja skóra była aksamitnie gładka, miękka a pory zwężone i gołym okiem było widać tą świeżość. Cera wyglądała zdrowo i miała jednolity koloryt.
Zauważyłam także że podczas jego stosowania wszelkie podrażnienia i zaczerwienienia szybciej znikały -
-i tu formuła regeneracyjna zdaje się działać. 
Działania przeciwzmarszczkowego nie zauważyłam,
ale to może z tego powodu że nie mam jakichś widocznych zmarszczek. 
Jak sprawdza się pod makijażem również nie mogę powiedzieć gdyż go nie używałam nigdy w dzień pod makijaż.
Ogólnie byłam z niego bardzo zadowolona i teraz jak już go od jakiegoś czasu
nie używam to widzę wielka różnicę na mojej cerze.
Z czystym sumieniem mogę go polecić osobom z normalna, mieszaną jak i tłustą cerą.
Na pewno bardzo chętnie do niego kiedyś wrócę.
Jedynie jego cena może niektórych odstraszać. 
Za opakowanie tego kremu o poj. 30 ml. musimy zapłacić ok. 50 zł



Zapraszam was również do odwiedzenia strony sklepu.


http://www.minerwa.net/

Dziękuję Pani Małgorzacie za danie mi szansy bliższego poznania tego kremu.
Przepraszam również że tak długo zwlekałam z recenzja ale chciałam by była jak najbardziej wiarygodna.

12 komentarzy:

  1. Nigdy go nie próbowałam ale cena mnie trochę odstrasza. Znam kremy równie dobre a o wiele tańsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. 50zł za na prawdę dobry krem to nie jest zła cena:) warto inwestować w rzeczy, które nam pomagają:) z chęcią go kupię jak skończę swój krem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez uwazam ze warto inwestowac do dobre kremy np na noc lub pod oczy
    super recenzja x

    OdpowiedzUsuń
  4. Buźkę mamy tylko jedną i należy o nią dbać :) jesli krem jest faktycznie dobry, to 50zł nie jest aż tak wygórowaną ceną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ciekawy :) Myślę, że właśnie przy mojej mieszanej skórze by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa ta twoja recenzja
    http://mikilove47582.blogspot.com
    http://instagram.com/miki4758

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam,ale dobrze wiedzieć że warto zwrócić na niego uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na szczęście jeszcze nie potrzebuję takich kosmetyków, choć staram się zapobiegać starzeniu, bo jak wiadomo - lepiej zapobiegać niż leczyć :)
    Mam do oddania voucher do sklepu Answear.com, więcej u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej nie użyje jeszcze bo mam młodą skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę ten kremik, ale cena faktycznie do najniższych nie należy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam go! Pewnie bym polubiła, bo mam podobną cerę i nie przepadam za zapachowymi kremami. Bardzo ciekawy produkt i świetna recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Krem z colostrum? Słyszałam o takich preparatach. Gdzieś czytałam również o kremach Gen Factor czy jakoś tak.
    Też zawierają colostrum. Chyba muszę sobie takowy zapodać.
    A cena? Dla mojej cery, która jest mocno problematyczna taki krem może być zbawieniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)