niedziela, 5 maja 2013

Nominowana do Versatile Blogger Award !

Witajcie moim kochani!
Dziś przychodzę do was z luźnym postem.
Zostałam nominowana do Versatile Blogger Award za co bardzo dziękuję.
Do zabawy nominowała mnie „ DE NY  „ z bloga  
Z milą chęcią przyłączam się do zabawy.




Regulamin :
1.       Podziękować nominującemu Glogerowi u niego na blogu
2.       Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
3.       Ujawnić 7 faktów o sobie.
4.       Nominować min. 7 blogow, które twoim zdaniem na to zasługują.
5.       Poinformować o tym fakcie autorów tych Blogów.


A teraz 7 faktów o mnie:
1.       Szczęśliwa mężatka już od 14 lat.
2.       Dopiero rok temu zrobiłam prawo jazdy.
3.       Nie znoszę miejskiego zgiełku.
4.       Kocham zwierzęta.
5.       Cenię sobie szczerość.
6.       Uwielbiam morze, szum fal i zachody słońca na tle bezkresnego morza.
7.       Brakuje mi silnej woli i mocnego postanowienia, coś sobie obiecuje ale trudno mi to zrealizować.




Do zabawy nominuję:


17 komentarzy:

  1. Gratuluję szczęśliwej mężatce...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. z 7 mam tak samo :p
    dzięki kochana za nominację, ale brałam już w tym udział :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oprócz 2 pierwszy punktów, z resztą identyfikuję się bardzo :D Uwielbiam morze i zwierzęta, cenię ludzi za szczerość, nie przepadam za miastem i marzy mi się, że kiedyś zamieszkam gdzieś na obrzeżach lub w jakimś niewielkim miasteczku, no i planuję bardzo dużo, lecz z realizacją już jest gorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. także kocham zwierzęta ;) A zwłaszcza mojego kota ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuje, sama nie wiem kiedy to zleciało:)

      Usuń
  6. Dziękuję bardzo za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
  7. oj z tym ostatnim mam podobnie! :(
    dziękuję za nominację! :)) w najbliższym czasie na pewno odpowiem :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście że jestem zainteresowana wspólną obserwacją :)
    Twój blog fajnie się zapowiada :D
    Też bardzo lubię zwierzątka, i np. nie mogę znieść że niektórzy je krzywdzą :(
    Szczerość ważna sprawa :D Szkoda że tak mało ludzi jest szczerych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję tak długiego stażu :)
    Świetny blog obserwuję, zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i już zaglądam do Ciebie:)

      Usuń
    2. Mam problem z odwiedzeniem twojego bloga, proszę podaj link jak chcesz bym go odwiedziła:)

      Usuń
  10. Dziękuję za nominację, w wolnej chwili odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)