niedziela, 23 marca 2014

Miła paczuszka - nowa współpraca :)

Cześć kochani :)
Dziś była piękna wiosenna niedziela, wspaniały dzień na spędzenie go na łonie natury.
Po pracowitej sobocie taki dzień to coś wspaniałego.Paczuszka
Kochani miło rozpoczął się dla mnie ten weekend.
W piątek otrzymałam miłą przesyłkę z Fitomed z nowo nawiązanej wspólpracy.
 W paczuszce znajdowały się kosmetyki do testów, a tym razem testuję:
Tonik oczyszczający ziołowy do cery tłustej
oraz
Żel do mycia twarzy ziołowy do cery tłustej i trądzikowej 
 Większość z was zna już te kosmetyki, a teraz znalazły się również w mojej łazience.
Muszę się również przyznać że nigdy wcześniej nie miałam styczności z kosmetykami z tej firmy i moja ciekawość jak się spiszą jest jeszcze większa.
Wcześniej tylko czytałam dużo pozytywnych opinie o tej firmie i ich kosmetykach na waszych blogach i muszę przyznać że bardzo mnie intrygowały.
 Dlatego też bardzo mnie ucieszyła wiadomość o możliwości ich testowania.
Cieszę się że mam tą przyjemność przetestowania ich na sobie.
Ślicznie dziękuje Pani Anecie i firmie za danie mi tej możliwości.
A tak prezentuje się zawartość mojej przesyłki:



 


Zapraszam was również do odwiedzenia strony firmy Fitomed 

 oraz fanpage na fb
www.facebook.com/fitomed

19 komentarzy:

  1. bardzo lubię kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te kosmetyki,miałam żel do mycia twarzy i byłam zachwycona :)
    Pozdrawiam i gratuluje współpracy :))

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel miałam, jest mega wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULUJE WSPOLPRACY,JA NIE ZNAM TYCH PRODUKTOW ALE JAK BEDE MIALA OKAZJE TO WYPROBUJE ,POZDRAWIAM
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje współpracy! Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy i życzę owocnego testowania! Czekamy na recenzję :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego testowania. Ja właśnie czekam na swoją paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe produkty, gratuluje :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przyjemnego testowania :D jeszcze nie miałam nic z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kosmetyki tej marki ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Robilam recenzje tych produktów.Również wspolpracuję z Fitomedem jest to jedna z przyjemniejszych wspolprac jaka udalo mi sie nawiązać.Szczerze nie tylko polecam produkty,ale i firma jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje współpracy! :) ja uwielbiam wszystko co ziołowe :P

    https://www.facebook.com/martynalosziloch?fref=ts zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam do cery suchej i uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Firmy nie znam, ale chętnie bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do cery tłustej to nie dla mnie ale nieraz używam ziół do przemywania twarzy, moja skóra i włosy je lubią:)

    OdpowiedzUsuń
  16. akurat nie moja cera, ale wygląda zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! At last I got a weblog from where I know how to genuinely obtain valuable data concerning my study and knowledge.



    Take a look at my web site; GTA V Jeu complet PC Télécharger français ()

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)