poniedziałek, 11 marca 2013

Miła niespodzianka - paczuszka i nowa współpraca !

Witajcie!
Ostatnio strasznie brakuje mi czasu, ale staram się codziennie tu zaglądać by zobaczyć co słychać u was.
Zima wróciła do nas, u mnie leży znów dość sporo śniegu, a ja już poczułam wiosnę.
Mam tylko nadzieję że to już ostatnie niespodzianki zimy i teraz już będzie coraz cieplej i wiosna zawita do nas z dwojona siłą.
Kochane ale nie o tym chciałam wam napisać.
Już jakiś czas temu nawiązałam nową współpracę z drogerią ezebra.pl
Zapomniałam już że czekałam na przesyłkę od nich, aż tu nagle miła niespodzianka i po długim czasie dotarła do mnie mała i miła paczuszka.
Do przesyłki był dołączony miły list z przeprosinami i wyjaśnieniem tak późnej wysyłki.
A oto zawartość tej paczuszki:

Ślicznie dziękuję panu Grzegorzowi za pamięć i paczuszkę.
Polecam wam również drogerie ezebra.pl


Kochane zapraszam was również na kolejny wpis gdyż mam dla was małą niespodziankę.
Nareszcie udało mi się domówić wszystkie szczegóły i zgromadzić niespodziankę.
Mam nadzieje że niespodzianka się wam spodoba.
Na dziś to tyle, pozdrawiam :)

30 komentarzy:

  1. gratuluję nowej współpracy ;)
    pozdrawiam,
    alabastrowapanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "niedopuszczalna jest sprzedaSZ .... " aaaa... kto to pisał ?! :D (program nie poprawił bo samo słowo jest dopuszczalne, ale nie w tym użyciu.. hahaha)
    Tak czy siak, kosmetyki fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. list podpisany jest przez pana Grzegorza T. ;)

      Usuń
    2. też mi się to rzuciło w oczęta;D

      Usuń
    3. myślałam, że tylko mi się rzuciło :D

      Usuń
  3. Mała paczuszka, a cieszy! :) Czekamy zatem na niespodziankę!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :). Ciekawa jestem co to za niespodzianka :P.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję! :) zwłaszcza naklejki mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten błyszczyk jest nieziemski ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje wspolpracy,zycze owocnych testow i zapraszam do siebie na nowa notkę

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję :) zastanawiam się nad tą matową pomadką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te blyszczyki za zajebiste :) i naklejki tez daja radę :) ogolnie kosmetyki manhatanu sa genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam dokladnie ta sama kredke z miss sporty, ale nie do konca jestem z niej zadowolona:>

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje współpracy ^^ Sama zamawiam z tej sttronki i jesteem bardzo zadowolona ^^
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję i życzę miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kosmetyki :)
    Gratuluję współpracy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naklejki są boskie, jeszcze nigdzie ich nie widziałam, a wyglądają świetnie. Niech no ja tylko je dorwę w swoje łapki! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć, masz świetnego bloga . Ja dopiero zaczełam i chciałabym żeby wyglądam jak twój ...jakieś rady?? heh
    będe się na tobie wzorować jeśli moge ok???
    zaobserwowałam i mam nadzieję że ty też się odwdzięczysz... no wiesz początki sa trudne :)
    Pozdrawiam testerka-jakosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog..wiele ciekawych wątków.. Oczywiście dodaję bloga do obserowanych! Zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)