poniedziałek, 3 września 2012

AVON Today Tomorrow Always oraz moja opinia !!!

Cześć dziewczyny !!! 

Pierwszy dzień szkoły córka ma już za sobą.
Ja jak chodziłam do szkoły to strasznie nie lubiłam tego dnia, a moja córka wręcz przeciwnie.
Z wielką radością poszła dziś do szkoły,
ucieszyła się że może spotkać się z koleżankami 
i skończy się nuda jak to ona powiedziała.
U nas pogoda dopisała było cieplutko i słonecznie.
Dzień był bardzo udany i mile spędzony.

Kochane a teraz pora na kolejną recenzję jaką dla was przygotowałam.
Dziś chce się z wami podzielić moja opinią na temat moich ulubionych perfum
które dostałam od męża na prezent gwiazdkowy.
Były zapakowane w piękne złote pudełeczko wyścielone złotym jedwabiem,
a w środku oprócz flakonik perfum był balsam i mała perfumetka.
Wszystko o tej samej nucie zapachowej.
Są to znane chyba większości z was  Perfumy Today z Avonu.
W sumie nie są to typowe perfumy a  Woda perfumowana.
Zapraszam na recenzję wraz z krótkim opisem marki.

Oto cały komplecik:

AVON TODAY~TOMORROW~ALWAYS 


 Woda Perfumowana

AVON Today

Opis produktu:

 

Avon pierwszy raz na rynku perfum prestiżowych!
'Today' firmuje swoją twarzą Salma Hayek.
Jest trzecim najlepiej sprzedającym się zapachem w Europie.
Pierwsze z kolekcji - perfumy emanujące miłością.
Unikalny składnik zapachu, nutę zapachową uwielbianego przez motyle kwiatu budlei specjalnie dla Avonu opracował słynny dom perfumeryjny 'Firmenich'.
Oszałamiający słodyczą i kobiecością koktajl frezji, słodkiego soku kaktusa, kwiatu strelicji zwanego "rajskim ptakiem", hibiskusa i budlei zwanej "leśnym motylem", podbity wiązanką ze szlachetnych gatunków drzew, subtelnej wody różanej i jedwabistego piżma, uwięziony w przepięknym jubilerskim flakonie.

Nuty zapachowe:
"Today" - nuta głowy: biały pieprz, frezja, sok z kaktusa Saguaro
"Tomorrow" - nuta serca: strelicja królewska, budleja, hibiskus, jaśmin
"Always" - nuta bazy: hinduski sandałowiec, mleczko cedrowe, jedwabne piżmo, woda różana.

 Od producenta:
  Avon Today : Oszałamiający słodyczą i kobiecością koktajl frezji, słodkiego soku kaktusa, kwiatu strelicji zwanego "rajskim ptakiem", hibiskusa i budlei zwanej "leśnym motylem", podbity wiązanką ze szlachetnych gatunków drzew, subtelnej wody różanej i jedwabistego piżma, uwięziony w przepięknym "jubilerskim flakonie". Uwolnij zapach , a ogarnie Cię uczucie miłości.

Dane techniczne:

  • Pojemność 50 ml
  • Rodzaj Wody perfumowane 



Moja opinia:

Plusy:
- piękny słodki zapach i dość trwały, na ubraniu utrzymuje się nawet do kilku dni
- pobudza zmysły
- bardzo wydajny, niewielka ilość wystarczy by poczuć intensywny zapach
- świetnie pasuje na każdą okazję
- niezła ogólna jakość 
- nie powoduje podrażnień na skórze 
- bardzo ładny szklany flakonik prosty w użyciu 

Minusy:
- moim zdaniem zbyt wygórowana cena 


Podsumowując:
Wiem że nie wszystkim może się podobać ten zapach, każ den ma inne upodobania.
Ja osobiście bardzo go lubię i używam go na specjalne okazje.
Są godne polecenia tak jaki i pozostałe zapachy z tej serii.
 Myślę że to najbardziej trafiony produkt z Avon.
Cena to 99zł za 50ml trochę wygórowana jak na wodę perfumowaną,
ale można go również kupić w promocyjnych cenach lub takich zestawach
wtedy to bardziej się opłaca.

W tym pięknym pudełeczku obecnie przechowuje moja biżuterię.
Z boku ma takie małe zamkniecie na magnesik więc nic się nie wysypie.
Przy jakiejś okazji pokażę wam jak się prezentuje.
Pozdrawiam i życzę miłego i pogodnego wtorku.


20 komentarzy:

  1. ładny zapach tych perfum :-) obserwuję buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam te perfumy ale na lato jak dla mnie są za ciężkie i używam tylko w zimie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten zapach, jest bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi te perfumy się nie podobają, ale moja mama ich używa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale oszukana buteleczka:P niby duza ale mala:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, ja rowniez obserwuje;)
    O perfumy piekne tylko wlasnie-ta cena;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale pojawil sie problem, nie wiem gdzie kliknac u Ciebie zeby moc obserwowac Twoj blog:)

      Usuń
  7. Nie znam tych perfum, ale wizualnie prezentują się bardzo elegancko.
    Jasne, że obserwujemy, ja już to zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten zapach, tylko trochę za dużo kosztuje jak na AVON :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam próbkę tego, niezła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię słodkich zapachów więc raczej nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. znam całą serię ale mi nie pod pasowała ... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U MOJEJ CÓRKI W SZKOLE NIESTETY NIE JEST TAK RÓŻOWO,4 DZIEWCZYNY W KLASIE I 23 CHLOPAKÓW, PIERWSZY DZIEN GIMNAZJUM ZAKONCZONY SMUTKIEM I ROZCZAROWANIEM :(. JA Z AVONU UWIELBIAM ALWAYS

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam ten zapach, jest taki gustowny!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne perfumy,uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
  15. wlasnie dzis go zamowilam i czekam na paczuszke:>

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja zakochałam się w TOMORROW ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze lubiłam Tomorrow :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)