piątek, 19 lutego 2016

GlySkinCare, GENTLE CLEANSER Płyn do mycia twarzy 200ml - recenzja !

 Cześć:)
        Przepraszam Was że znów mnie tu nie było przez jakiś czas. Zawsze tak nieszczęśliwie się złoży że jak tylko coś sobie zaplanuję to moje plany są pokrzyżowane. Ostatnio przez dwa tygodnie w domu mieliśmy istny szpital. Pierwsze rozchorowała się córka, za nią mój mąż, a na końcu ja i to rozłożyło mnie tak dobrze. Niby jestem już zdrowa, siły wróciły ale pozostał mi uporczywy kaszel i koszmarnie mnie męczy, ale mam nadzieje że do wiosny będę już zdrowa. Moja córka to w sumie szczęśliwa bo jak ją choroba zmogła na początku lutego tak dopiero po dwóch tygodniach doszła do siebie i nie była w stanie chodzić do szkoły, a teraz ma znów dwa tygodnie ferii zimowych i cały luty w domu. Dość marudzenia pora zabierać się do nadrabiania zaległości.
      Kochani na dziś przygotowałam dla was recenzję płynu do mycia twarzy, który ostatnio miałam okazję testować.
 

GlySkinCare
CLEANSTEP
GENTLE CLEANSER 
Płyn do mycia twarzy 200ml


Informacje o produkcie od producenta:
GlySkinCare GENTLE CLEANSER Płyn do mycia twarzy łagodnie, ale niezwykle efektywnie usuwa zanieczyszczenia i makijaż. Oczyszcza, odświeża i pozostawia przyjemne uczucie nawilżenia na skórze.
Działanie:
Kosmetyk ma postać płynu do mycia twarzy. Charakteryzuje się niezwykle delikatna formułą myjącą. Nie zawiera mydła i alkaliów. Odpowiada za skuteczne usunięcie z powierzchni skóry zabrudzeń oraz makijażu. Pozostawia cerę czystą i odświeżoną. W jego skład wchodzi kwas glikolowy, który sprzyja przywróceniu skórze naturalnego odczynu pH. Dzięki jego łagodnym właściwościom myjącym, doskonale nadaje się do pielęgnacji cery ze skłonnością do podrażnień.
Przeciwwskazania:
- nadwrażliwość na substancje składowe produktu
Wskazania:
Produkt zalecany do oczyszczania każdego rodzaju cery, również tej ze skłonnością do podrażnień.

Korzyści:
- nie zawiera mydła i alkaliów
- naturalne pH 5,5
- delikatny dla skóry
- skutecznie usuwa makijaż
Sposób użycia:
Stosować miejscowo. Na zwilżonej wodą skórze, rozprowadzić niewielką ilość płynu, delikatnie masując. Następnie dokładnie spłukać. Czynność powtarzać x 1-2/24h (rano i/albo wieczorem). Należy unikać kontaktu z oczami.

Skład:
Purified Water, Sodium Laureth Sulfate, Glyceryl Stearate, Sodium Cocoglyceryl Ether Sulfonate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Cocamide DEA, Magnesium Aluminium Silicate, Methylparaben, Propylparaben, Alcohol, Glycolic Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methyllisothiazolinone, Citrus Medica Limonum (Lemon) Fruit Extract.




Moja opinia:

        GLYSKINCARE GENTLE CLEANSER Płyn do mycia twarzy 200ml
       Płyn otrzymujemy w ładnej i zgrabnej, smuklej plastikowej, półprzezroczystej buteleczce o poj. 200 ml. Buteleczka wyposażone jest w wygodny dozownik w postaci pompki, jest to higieniczna i bardzo wygodna forma aplikacji tego typu kosmetyku. Przez ten okres od kiedy go używam pompka działała bezawaryjnie. Myślę że jest to dużą zaletą tego kosmetyku, więc za to możemy mu dać duży plus.
Tak jak już wspomniałam buteleczka jest plastikowa, w kolorze ładnego ciemnego fioletu, ale to nie utrudnia nam kontrolowania ilości zużytego płynu, gdyż patrząc pod światło bez problemu widzimy zużycie tego kosmetyku. Buteleczkę oklejono przezroczystą folią na której umieszczono napisy etykiety. Grafika jest prosta i skromna, składa się z samych napisów, ale kolorystycznie świetnie współgra z kolorem buteleczki, jest ładna i przejrzysta. Na owej etykiecie znajdziemy wszystkie ważne dla nas informacje. Całość świetnie się komponuje i przyciąga wzrok. Buteleczka jest stabilna, nie ma skłonności do przewracania się na umywalce, lub półce. Ogółem opakowanie jest wygodny w użyciu i nie sprawia żadnych problemów.
        Natomiast co do konsystencji i koloru tego płynu to tu muszę przyznać że mile mnie zaskoczyła. Otóż konsystencja jak na płyn jest dość gęsta, a kolor ma biały, mleczny.
Ja stosuję ten płyn już prawie dwa miesiące, a w buteleczce mam jeszcze połowę kosmetyku. Można powiedzieć że kosmetyk jest prawie bezzapachowe, ale ja w nim wyczuwam bardzo delikatny mleczny zapach. Płyn dzięki swojej gęstości jest bardzo wydajny. Jedno naciśnięcie pompki w zupełności wystarczało na dokładne umycie całej twarzy. Płyn nie spływa z dłoni i dobrze rozprowadzał na twarzy, słabo się pieni.
      Według producenta żel przeznaczony jest do każdego rodzaju skóry nawet tej wrażliwej. Ja mam cerę mieszaną z tendencją do podrażnień i u sumie ten płyn powinien sprawdzić się bardzo dobrze, a jak było.
      Otóż płyn dobrze radził sobie z usuwaniem wszelkich zanieczyszczeń dnia codziennego oraz z pozostałości po makijażu np. fluidy, tusz itp. Pozostawiał skórę niepodrażnioną, ukojoną i miękką w dotyku. Nie podrażnił jej oraz nie uczulił, nie odczuwałam również podrażnienia oczu. Dobrze zbiera sebum, skóra jest dobrze oczyszczona, odświeżona i miękka w dotyku. Nie ma mowy tu także o ściąganiu skóry. Mogę się również po kusić o stwierdzenie że delikatnie nawilża moją skórę. Czuje się taki komfort dobrze oczyszczonej i odświeżonej skóry.
 Z czystym sumieniem muszę przyznać, że testowany prze zemnie płyn sprawdził się u mnie świetnie i z chęcią pokuszę się o następne opakowanie jak tylko z kończę to, a myślę że na kolejne dwa miesiące mi jeszcze wystarczy.

Podsumowując: 
Jako płyn do mycia twarzy dobrze oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń. Nie powodował żadnych reakcji alergicznych. Świetnie sprawdzi się do codziennego pielęgnacji skóry twarzy. Z czystym sumieniem polecam go Wam, jest warty wypróbowania.
Płyn do mycia twarzy Gentle Cleanser znajdziecie na stronie internetowej Diagnosis.pl 
oraz w aptekach i drogeriach internetowych. Żałuję ale stacjonarnie nie spotkałam się z tym produktem w żadnej drogerii. 
Cena tego kosmetyku waha się w granicach około 25-30zł za 200ml.






8 komentarzy:

  1. Kuszą mnie produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o tym płynie , ja do mycia twarzy niezamiennie używam pianki z Cleanic <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę traktować moją twarz produktami o przyjemniejszym składzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie, skład trochę za bardzo straszy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Спасибо за информацию, ( obat miom ) которую вы предоставили. ( obat miom ) очень полезно и полезно. Я попробую. Успех всегда в свой блог :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałości. Ja ostatnio szaleję modowo i zainwestowałam w torebkę furla

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i opinie.
Każdy bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy:)
Na pewno wkrótce odwiedzę także Twojego Bloga. ;)
Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych z pewnością odwdzięczę się tym samym.
Pozdrawiam:)